2019. szeptember 16., hétfő

Könyvek - amiket vásároltam és kaptam #9




     Ahogy tag-es bejegyzés, úgy könyvmutogatós poszt is elég régen volt a blogon. Ne is húzzuk tovább az időt, mutatok nektek egy szép kupacot, amiben a 2018-19-es új polclakókat láthatjátok.
Lássuk hát a gyönyörűségeket.

  Ezt a két szépséget sok mindenkinek köszönhetem. A Scarletet két könyvmolynak, akik maguk közt megkötötték az üzletet, majd a regényt átadták egy harmadik félnek, hogy ő juttassa el hozzám.


A Madarak a dobozbanért nagy köszönet a Kildarának és a Fumaxnak, de a leghatalmasabb köszönet annak a bizonyos harmadik személynek jár, Chriss-nek, aki időt, energiát és pénzt nem kímélve, eljuttatta hozzám a könyveket.
A kettő közül a Scarlet még olvasatlan, de idén végre ezen szeretnék változtatni. A Madarak a dobozban nagy kedvenc, kívül-belül egyaránt.

    
   A  F*ck Love megvásárlása abszolút Andi érdeme. Fantasztikus a borító, az egyik kedvencem. Tarryn Fisher is meggyőzött a Kihasznált alkalommal. Úgyhogy boldogan megrendeltem. Olvasás után már nem éreztem magam olyan lenyűgözöttnek. Nem volt rossz a sztori, de na... nem hiszem, hogy valamikor újraolvasnám, annyira felhúzott a főszereplő fickó a töketlenségével. Viszont a borító abszolút szerelem, polcom egyik ékessége, úgyhogy tuti nem válok meg tőle.
A Calder útja a F*ck Love-val együtt érkezett. Szép borító, érdekes fülszöveg, már csak olvasni kellene.


     A Dög szintén Leda-tól jött, könyvjelzőstül. Szeretem az élőszereplős borítókat, de ennek láttán kicsit fanyalgok, viszont azt belátom, hogy passzol a sztorihoz. A történet viszont csillagos ötös, engem nagyon megfogott. Ha eddig még nem olvastatok semmit az írónőtől, de szívesen megismernétek a munkásságát, akkor kezdjétek ezzel, nem bánjátok meg! Rövid, de annál súlyosabb a sztori. Humoros is, meg misztikus, és nagyon tanulságos. Engem megszólított.
 


     A homok leánya és A szultán foglya Maxim kiadós recenziók. A borítók gyönyörűek, a sztori pedig isteni. A tavalyi év nagy meglepetése, már az első kötet kedvenc lett, de ugyanúgy a második is. Kíváncsi vagyok, Hamilton milyen érdekességeket tartogat még a zárókötetre.


   A Talán tündérmese a kedvenc részem a Boszidinasztiából. Annyira jó! Izgalmas, vicces, és kellemesen erotikus-romantikus. Kivétel talán a borító. Mert a főszereplő fekete hajú, a modell meg szőke. Ez jól össze is zavart, ami miatt a bejegyzésem montázsához anno szöszi karaktert vadászgattam Pinteresten órákon keresztül. Meg amúgy is, jobban szeretem az olyan borítókat, amik passzolnak a sztorihoz. Itt legalább a hajszín lett volna ugyanaz, vagyis fekete.



     A Vér és csont gyermekei szintén a Maximtól jött. Nagyon szép és igényes. A borító megbabonázott. A történet már annyira nem. Félreértés ne essék, tetszett a sztori, nagyon, csak egyes dolgok szúrták a szememet, meg eléggé pörgős a cselekménye. Azt hiszem túl öreg vagyok én már az ilyen turbóüzemmódra kapcsolt sztorikhoz. ;D


     A Vadász a General Press kiadó jóvoltából került hozzám. Egyik kedvencem A Felföld rettegett fiai sorozat, úgyhogy nagyon örültem az újabb résznek.  A borító szép, szép, hamar megbarátkoztam vele. A történet is bejött, karakterekkel együtt (többnyire).




   
     Angela Marsons az egyik kedvenc íróm. Nagyon örülök, hogy a GP ilyen gyorsan hozza a Kim Stone sorozat újabb részeit. Hálás vagyok a hozzáállásukért, és természetesen ezért a két szép könyvért is.


Nagyon hangulatos borítókat varázsolnak a könyveknek, sokkal szebbeket, mint az eredeti kiadásokon látható.  A kettő közül a Halálos játék döntött hanyatt, de a Vérvonal sem okozott csalódást.


     Az Eastern már a beharangozók alkalmával felkeltette az érdeklődésemet. Aztán pár hét múlva maga az író, Martin Kay keresett fel, hogy lenne-e kedvem elolvasni és véleményezni a könyvét. Ekkora mázlim is ritkán akad, persze örömmel igent mondtam.
A borító nagyon vagány, és ráadásul a lapokon belül is vannak még illusztrációk. A történet pedig kalandos, akciódús, nem mindennapi, különleges stílusban megírva.


     Idén is sikerült beszereznem pár könyvet, ezek közül kettő recenziós, három pedig vásárlás eredménye.

     A Végzet és a Kezdetek és sorsdöntő évek Leda D'Rasi jóvoltából kerültek hozzám.
Az első könyv végzetesen jól sikerült: a modell, a színek, a tipográfia, mind olyan kellemes összhangban van. A történet akár csak a Dögnél, ennél is tanulságos.


     A Kezdetek egy szuper jó nulladik rész. Ennek hatására szerettem meg még jobban Unát és Lunát. A sztori több ezer éven át átívelő történet, amiben nyomon követhetjük a Boszorkánydinasztia alapítását és tagjainak küzdelemmel teli életét, de mindezt kalandos részekkel és az elmaradhatatlan humorral fűszerezve.


     Az utolsó képen a legutóbbi KMK-s Borzongató Szeretetcsomag példányait láthatjátok. A Második kísértést dobtam először a kosárba, már rég szerettem volna beszerezni, most végre itt van. Jeaniene Frost nagy kedvencem, az Első lobbanás is bejött, úgyhogy ez a könyv mindenképp kellett.
A Hoover könyv teljesen véletlen választás volt. Mikor rendelni akartam, sokáig tépelődtem, hogy a Frost könyv mellé mit válasszak. Aztán egy fb-s csoportban szembe jött velem a Velünk véget ér tartalma, megtetszett, és már repült is a kosárba. Kíváncsi vagyok, remélem tetszeni fog.
A Gyilkos társas volt az ajándék könyvem, elég jó százalékon áll molyon, remélem megvesz kilóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...