2013. március 16., szombat

Fever Series - Tündérkrónikák


     Jelentem, a Tündérkrónikák-Videó-Küldetés Teljesítve! Végre!
Tudom, késtem az ígért videóval sokat, de megvolt rá az ok. Pontosabban okok: egészség, technikai problémák, időhiány, de ma kész lett. Igaz a mérete miatt kicsit felrobbanok, de hát ilyen videószerkesztőt sikerült hirtelen elfogadtatnom a gépemmel. Nézzétek el.

Sajnos nem játszottunk olyan sokan mint szerettem volna, de sebaj, a következő - akármilyen - videónál már remélem többen leszünk. :)
Az apróbb videóötletekért hálás vagyok Chriss-nek, de aki a legnagyobb segítségemre volt, a Nicosia! Köszönöm, hogy részesei voltatok ennek a projektnek! :))

És akkor a lényeg... no majd mindjárt, de előbb jöjjön a szereplőlista:

MacKayla "Mac" Lane - Katie Cassidy
Jericho Z. Barrons - David Gandy
Dani O'Malley - Dakota Blue Richards 
V'lane - Jason Lewis
Alina Lane - Amber Heard
Fiona - Carla Gugino
Darroc - Gabriel Aubry
Rowena - Jane Fonda
Christian McKeltar - Taylor Kitsch
Ryodan - Stephen Amell
DEG - Chris Evans

Az aláfestőzene pedig: Ryan Star - Back Of Your Car

Pinterest oldalamon további Fever képeket találhattok! Nézelődjetek! :)

És akkor katt után jöjjön a lényeg. Remélem tetszeni fog! :)


  

23 megjegyzés:

  1. Drága Annie(m) ;)

    A videód nagyot ütött, egyszerűen szuper lett! Katie Cassidy valóban tökéletes Mac ;) - kár, hogy minket senki nem hallgat meg a kasztingolásnál. :(
    Én még csak Alina haláláig jutottam. Közbe jött a Tomb Raider ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)
      Eléggé féltem a véleményedtől. ;P

      Törlés
    2. Én Alina halálát hamar lezavartam. Milyen filmekből vágod össze a videód? Zene megvan már?

      Törlés
  2. Szia!
    Tök jó lett a videó, bár mielőtt elkezdtem nézni, gondolkoztam rajta, hogy egyáltalán meg merjem-e nézni, spoileres lesz-e vagy sem, de végül mégis felülkerekedett a kíváncsiságom és megnéztem:) Bár én rühellem Katie Cassidy-t, de mégis tisztára olyan ebben a videóben, mint ahogyan Mac-et elképzeltem.

    Ja és az oldalad új design-ja is nagyon jó lett, külön tetszik, hogy minden mellékes cuccot jobb oldalra pakoltál, így sokkal könnyebben áttekinthető szerintem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi, örülök, hogy bejön! :)
      Attól, hogy Katie-nek a Zöld Íjászban elég érdektelen szerepe van, attól még mondjuk az Odaát Ruby-jaként nagyon jó volt. Meg a Rémálom az Elm utcában remékben sem alakít rosszul. Szóval még ne írd le. ;)

      Köszönöm a pozitív visszajelzést! :) Kikértem egy blogger tanácsát az oldal kinézetét illetően, és azt ajánlotta, tegyek rendet a blogon, mert kissé kupis. :| Megfogadtam. :) Bár még lenne mit javítani...

      Törlés
    2. Katie-t a Gossip Girl-ben is láttam, de ott is annyira unszimpatikus volt. Nem tudom, valahogy nem bírom ezt a nőt, lehet csak Laurel-ként irritál annyira, ki tudja...:)

      Törlés
    3. Lehet kifogtad a legrosszabb karaktereit. :D A Harper szigetben is tűrhető.

      Törlés
  3. Nekem semmi bajom Kate Cassidy-vel, de nálam Rooney Mara lesz a befutó. ;) oké, "brutál Mac" annyira nem brutál, mint Rooney A tetovált lány-ban. :D - illetve ki tudja XD

    VálaszTörlés
  4. Elvagyok, jaja ;)
    Mivel Rooney sehol sem szőke, ezért praktikus megoldást választottam - álmodik ;) - pontosabban rémálmodik ;)

    VálaszTörlés
  5. Remélem is, csak nagyon lassan haladok. Én a Hellboyból, a Rémálomból, a Charmedből és a Painkiller Jane-ből táplálkoztam. Nálam Katie Alina ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó filmek. :) Csak fura, hogy Katie Alina. Rooney idősebb. :| De a te "filmed". :)

      Törlés
  6. Hiába idősebb Rooney, fiatalabbnak néz ki ;)

    VálaszTörlés
  7. Én a fagyos álmot is belevittem ;)
    Amúgy lényegtelen, ki Alina, az arca úgysem látszik. ;)
    Én az egész videót Mac álmára építettem... végülis naplóról van szó. Úgy kezdődik, hogy menekül, és állandóan egy jeges szobáról álmodik.
    Úgy is kezdem... hogy lássák a történetét. ;)
    Majd meglátom, mi sül ki belőle. A Halkirálynő analógiájára faragtam ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Klassz lesz, már várom, hogy láthassam. Eredj, csináld. ;)

      Törlés
  8. Hát Barátosném,nagyon szupcsi lett :).
    Nagyon büszke vagyok rád és örülök,hogy a részese lehettem.
    A következő projektünk az Összetört glóriák lesz,ha elolvastad :).
    Cuppantlak :*

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nézd milyen jó V'lane-t találtam véletlenül... így el tudnám képzelni a tündérherceget.... :)

    http://biancaswanblog.files.wordpress.com/2010/12/morgan.jpg

    (Meg persze hosszabb és kicsit szőkébb hajjal. A modell/színész neve: Travis Fimmel)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló! :)

      A sérója jó, de az arca olyan kis lányos, nem? :)

      Törlés
    2. Hát szerintem csak ezen a képen, a többin nem ennyire, de hát V'lane amúgy is túl gyönyörű nem, szerintem belefér.... :)

      Törlés
    3. Megnéztem néhány képét, és nem rossz. :) De rövid hajjal milyen szép ember. *.*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...