2012. december 14., péntek

Nolan, Denevérember trilógiája


     A DC szuperhőseinek egyik legnépszerűbbje a szuper erő mentes, ám annál szuperebb kütyükkel felszerelt bőregere, Batman. Az évek során rengetegen bújtak a híres "denevérember" fekete maszkja mögé, hogy megmutassák, emberfeletti képességek nélkül is lehet valaki hős. Néhány jól sikerült, más darab viszont röhögésre készteti az ember rekeszizmait... gondoljunk csak vissza Clooney mellbimbós műanyag ruhájára. Még jó, hogy Silverstone domborulatai nem kaptak ilyen hangsúlyozást. xD
2005-ben nagyot változott a képregényfilm piac, amikor a híres Nolan direktorúr szélesvászonra reptette Christian Bale-lel a főszerepben a saját, valóságosabb, komorabb Batmanét. 



Batman: Kezdődik! - Batman Begins 

 


     A kis Bruce Wayne Rachel barátjával való játszadozás közben egy elfeledett kútba zuhan, ami egy, a birtokuk alatt húzódó barlangba vezet, mégpedig az éjszaka urainak pihenőhelyére, a denevérekéibe, amik kissé megtámadják a fiút. Az emlék hatására egy operai előadáskor Bruce megijed, és megkéri szüleit, hogy menjenek haza. Ám alig hagyják el a termet, egy férfi rablás céljából fegyvert fog rájuk, majd egy óvatlan pillanatban kétszer elsüti azt, amivel kioltja a felnőttek életét.
 A fiú magát hibáztatja halálukért, és megesküszik, soha sem hagyja, hogy a gyilkos valaha is szabad legyen. Évek múltán is marcangolja magát, de amikor revansot akar venni a bűnösön, a város legfőbb bűnözőjének egyik embere megöli a férfit. Bruce (Christian Bale) elégedetten nézi végig szülei gyilkosának haláltusáját, majd felkeresi azt, aki megtette helyette amit tervezett. Pár mondat után összezörrennek, majd a maffiafőnök kidobatja az aranyifjút. Bruce ezután elhagyja szülővárosát azért, hogy megismerje és megértse a bűnözők világát.
Hamarosan börtönbe kerül, majd egy titokzatos ember segítségével megismerkedik a Távol-Kelet misztikus oldalával, s egy olyan csoporttal, ami a bűn visszaszorítására szakosodott.


Csatlakozik hozzájuk, edzi magát, majd hét év múlva visszatér Gothambe, ahol minden erejét, tudását, techikai vívmányait felhasználva a város felelős védelmezőjévé válik, s a sötét utcákat pásztázva csap le a bűn elkövetőire, akik drága szülei szeretett városát próbálják lehúzni a visszavezethetetlen romlásba. Hogy minden rosszakaró féljen tőle, saját félelmének tárgyát ölti magára, mégpedig a denevérét.  



 
     Gondoltam a harmadik rész előtt újranézem a trilógia első két részét, egyrészt mert ígértem Annának egy beszámolót a filmekről, másrészt pedig felakartam frissíteni az emlékeimet, és megnézni, hogy az évek alatt miben fejlődött a Sötét Lovag.
Nos a történet adott, az alap nem sokban változik, a kivitelezés addig, amíg hősünk magára nem húzza a katonai ruházatot, minden gördülékeny. A történetvezetés jó, a keleti részek tetszettek, de a börtöni verekedés túl közeli felvételeinél összeráncoltam a homlokom, mert csak hallottam az ütéseket, a nyöszörgéseket, harcot jelző brummogásokat, de nem láttam semmit, csak gilisztákként összefonódott mocskos embereket, meg pár birkózásfélét. Semmi baj, itt még nem estem pánikba, mert gondoltam Batman színre lépésénél megkapom azt a harci részt, ami érdekelt. De óriásit kellett csalódnom, mert nem. A kamera piócaként tapadt főhősünkre, mert szinte csak őt mutatta, ami egyáltalán nem lett volna gond, ha azt egy kis térben teszi, nem szinte csak a maszk előtt. Nem voltak élvezetesek a harci részek, pedig egy képregényfilm főeleme pont az, amikor láthatjuk kedvenc heronkat seggszétrúgás közben. Itt meg? Szinte semmi ilyesmi nem volt. Berántotta ő a bűnözőket a sötét sarokba, meg hirtelen rájuk ijesztett, ami kellő misztikusságot/félelmetességet kölcsönzött neki, de a direktor nem bírt ráparancsolni arra a nyavalyás kameramenre, hogy másszon már hátrébb, látszódjon már ahogy batmanus betör pár orrot, ne csak a csóka... khm denevér köpenyének sarka, ahogy lobog ott a mozgástól...
Ami nagyon tetszett az egész filmben az a barlang és főhősünk fegyvertára, spéci katonai ruhája, tankja, szóval ezeket nagyon szépen megoldották. Nem volt művi, hanem tényleg valóságos, használható cuccoknak látszottak.
A színészek többsége jól hozta a szerepét, Michael Caine tetszett a legjobban. Karaktere olyan volt, mint egy apa és legjobb barát egy személyben, akit nagyon jól alakított. Christian Bale nekem megfelelő Batman, jól hozta a kissé lelkileg roggyant, ám védelmezni akaró hősalakot. Akit szürkének és unalmasnak tartok, az Katie Holmes. De nem csak magát a színésznőt, hanem Rachel nevű megszemélyesítését is, aki olyan "kell egy nő a filmbe, akiért epekedik a hős" típus volt. Tudom, szükséges alakja a filmnek, de legalább hangsúlyosabb színésznőt választottak volna a szerepére.
Egyetlen bajom ezzel a filmmel a bunyós részek, amik nem voltak megfelelően megoldva. Viszont a hangulata nem volt rossz, így:

8/10



Batman - A Sötét Lovag -- Batman: The Dirk Knight


      Batman, Gothem City hőse, "uralkodása" alatt, a bűnözés jelentősen visszaesett. Ebben nagy segítségére van Jim Gordon (Gary Oldman) rendőrfelügyelő, valamint az államügyész Harvey Dent (Aaron Eckhard), aki mellesleg gyerekkori szerelmének, Rachelnek (Maggie Gyllenhaal) kedvese.


A három férfi összefogása hatásosnak bizonyul, ám hamarosan nagy szószban találják magukat, mert az alvilág főnökei visszaakarják szerezni régi uralmukat a város felett, amiben egy veszélyes elme, a magát Jokernek (Heath Ledger) hívó bohóckinézetű figura segít nekik.



     A 2008-as folytatás harci téren egy fokkal jobb, mint a Kezdetek, mert a kamerán végre kikapcsolták a zoom-ot, így élvezetesebb verekedésekben volt részem, bár lehetett volna több is. Ezt az epizódot leginkább a dráma jellemzi, főleg a végén.
A karakterek még tartják magukat, továbbra is érdekesek, főleg egy új, Joker. Heath Ledger remekül alakította a vigyorgós bűnözőt, csak néha érthetetlenek voltak karaktere indítékai.Nincs min csodálkozni, elvan a hülye ha játszik...
Rachel előző alakítóját lecserélték Maggie Gyllenhaalra, ami szerintem kicsit felesleges volt, mert kb ugyanazt nyújtotta, mint Holmes.
Batman fegyverei még mindig viszik a prímet, s bár a motorja fura volt, mégis vagány, illett hősünkhöz (tuti nem ülnék fel egy olyan böhöm jószágra, max négy pótkerékkel). Ámde nagyon hiányoltam nyirkos barlangját, ami helyett egy rakat, szemrontó neoncsövekkel megvilágított teret láthattam.
Összességében ez a második epizód nem rossz példány, de nekem valahogy az előző jobban tetszett, még ha olykor kissé bugyuta is volt, az aktuális gonosszal együtt.

7/10



A Sötét Lovag - Felemelkedés -- The Dirk Knight Rises

 


   Miután Gotham Sötét Lovagja legyőzte az ördögi Jokert, az akkori tragédiákat magára vállalva visszavonulót fúj, ám 8 évvel később muszáj felélesztenie a legendás maszkos igazságosztót, mivel a várost egy újabb
szuperbűnöző, Bane veszi célpontba.


A rendőrség tehetetlen, ám a segítség több szálon érkezik, amiben nem csak Batman vesz részt, hanem egy macskaügyességű nő, és egy fiatal zsaru is.
 



     Christian Bale tehetséges színész. Ezt idén is megmutatta Bruce Wayneként, ám többet láttam az ő elgyötört karakteréből, mint az álarcos igazságosztó oldaláról, akire leginkább kíváncsi voltam. Így ez a végső rész, várakozásaimat kissé alulmúlta. Ez a mozi csippentett az első rész érdekes hangulatából, valamint a második drámaiságából, amit Brucera volt a leginkább hangsúlyozva. Oké, értem, hogy így egy komolyabb képregényfilmet akartak nekem adni, amit bizonyos fokig értékelek, de azért maradjunk már meg a jelmezes hősnél is.
Hősünk most egy 2 ajtós szekrénnyel került szembe, akit Tom Hardy alakít. Karakterét félelmetesebbnek gondoltam, már csak termetéből kifolyólag is, meg az a maszk... hatásos. Megvan benne a bűnözői kegyetlenség, de valahogy mégis olyan igazságosztó féle, persze a maga módján, amire a végén fény derül.
Miután a Racheleket likvidálták a trilógiából, újabb hölgyek bukkantak fel Wayne életében. Az egyikük Miranda Tate (Marion Cotillard) - fontos személy ő is, de annyira erőltetett, silány, szürke kis karakter, még ha csattanó is volt köré építve -, akivel úgy nézett ki, Bruce sokkal közelebbi kapcsolatba kerül, mint a kiscicának nem nevezhető Selina Kyleal (Anne Hathaway). Kettejük közül Kyle kisasszony volt az érdekesebb figura, aki ravaszkás humorával szépen dobott a filmen (megakarod fogni a kezem? - és egy reccsentős cigánykerék xD).
A színészek teljesítményével megvagyok elégedve, na jó, kivéve Michael Cainenel. Olyan fáradt volt az egész színjátszása, hogy az már fájt. Erőtlenül adta elő magát, örültem, amikor jó sokáig felszívódott.
Ami még nagyon bántotta a szem... a fülemet, az a futballstadionban éneklő fiúcska hangja. Még hogy angyal... húúú ember, mint egy besurranni akaró macska, akinek véletlenül odazárták a farka végét.
A jövőbeli Robin, hát ő... ööö... nem tudok hozzá fűzni semmit, a film nélküle is lepergett volna.
Ami továbbra is a kedvencem, és tudom, mindig megemlítem, de hát muszáj - a fegyverek! Batman új járgánya nagyon pöpec, és ritkán volt olyan érzésem, hogy repülés közben egy számítógéppel felturbózott makettet látok. Grat Nolan, bár a filmjeid nem hibátlanok, főleg ellenségek terén, amit mindjárt elmondok:

7/10    





     Hogy miért nem említettem komolyabban egy résznél sem az ellenségeket? Csak azért, mert hiába törekedtek a város pusztulására, mégsem voltak olyan igazi rosszak. Minden filmben két ellen volt. Az első fedezte a másodikat, aki amikor előlépett, pár perc múlva kinyiffant.
Most pár szóban megemlíteném az elől álló katonákat:
Madárijesztő - úgy volt tré, ahogy volt. Egy mocskos zsákot húzott a fejére, amitől én önmagában is a szívemhez, vagy leginkább lapát után kapnék. Murphy megszemélyesítettje csak akkor volt nagy ember, ha megszívatta fehér porával nemkedvelem emberkéit, de ha ráhuhogtak volna, összecsinálja magát.
Joker - igazán nagy barom, finoman erőszakos idióta, de el kell ismernem, hogy egy zseni. Nagyon jól rángatta a szálakat, precíz bűnöző, jól kitalált karakter, aki nem csak vigyorog jobbra-balra.
Bane - ő róla már írtam ezt-azt, és többet nem is tudok. Nagydarab, félelmetes, de nem könyörtelen, mint ahogy azt vártam.       

Ez a kép nagyon tetszik! Mint egy középkori Batman, egy igazi Sötét Lovag. Nagyon jól fest, szerintem. Nem mintha a mostani Sötét Lovag nem lenne jó, mert dehogyisnem!



A rendezés két nagyja Christopher Nolan és - a látványművész - Zack Snyder összedugta fejét, és jövő nyáron bemutatja a kedves moziközönség előtt közös produkciójukat...

   
 
... nem, nem erről van szó, ezt a kis videót érdekességként dobtam be. :)
Azért néha elképedek, mi mindent képesek összefabrikálni az emberek. xD

Man of Steel - Az acélemberről van szó, amit Június 14-tól lehet megtekinteni, Hanry Cavill és Amy Adams főszereplésével:
(trailert fent találtok)
   


          

23 megjegyzés:

  1. Szia!
    Azt hittem már teljesen szétcincálod a filmeket, de szerencsére nem voltál (olyan nagyon) kemény.:)
    Szépen összefoglaltad a lényeget és igazad van egyes dolgokban, de én annyira imádom ezeket a filmeket, hogy még a hibái sem érdekelnek... :)
    Persze egyértelműen Joker a legjobb, és igen Bane... őt az előzetesben olyan félelmetesnek és izgalmasnak állították be, nekem is kicsit csalódás volt, talán az a "nő" nem kellett volna mellé, mert a végén ellopta tőle a műsoridőt a fő összecsapásnál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Hát, pedig szétakartam cincálni, de ahogy írás közben végiggondoltam a filmeket, rájöttem volt benne olyan, ami tetszett.
      Figyi! Nekem is van olyan kedvenc filmem, amit a rengetegeb lealáztak. Ez egy jóideig zavart ,de most már teszek rájuk. ;)Örülök, hogy valamicskét tetszett az összefoglalóm. :)
      Huh, Bane-nél elszontyolodtam, pedig annyi lehetőség volt benne. :/

      Törlés
  2. Ja és kösz az ingyen reklámot.... :)

    VálaszTörlés
  3. Hát bocsi, de ez minden csak nem filmkritika! Hát sajna kezdesz egyre rosszabb kritikákat írni! Jobban tennéd, ha felhagynál vele :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszi! :) Egy nevet kérhetnék? Tudod, szeretem megszólítani az embereket... :P
      Miért hagynák fel vele? Ez a véleményem filmekről, és kész. Gondolom te szereted ezeket a mozikat... egészségedre. :)
      Ja, és nem vagyok kritikus, csak egy filmnéző a tömegből, aki leírja a véleményét. De figyelek, ha szeretnél tanácsot adni kritikaírásból, akkor rajta, nyitott vagyok. :)

      Törlés
  4. Kedves Névtelen!

    Tudom, én is most az leszek profililag... de ezt muszáj leírnom!

    A személyes vélemény és a kritika között elég számottevő különbség van. Én az előbbit jobban kedvelem, mert sokkal közvetlenebb, míg a kritika néha nagyon szájbarágós és unalmas tud lenni. Szerintem Annie semmi mást nem akart, csak közölni tapasztalatát és élményeit a filmekkel kapcsolatban. Az írása korrekt és szubjektív. Kérlek ne vedd el a kedvét a pötyögéstől!

    VálaszTörlés
  5. Már nem azért, de ha kritizálni akarsz valakit "kedves Névtelen", akkor legyen benned legalább annyi tisztesség, hogy vagy az arcodat vagy a nevedet adod hozzá. És ha nem tetszik, amit Annie írt, akkor nem muszáj olvasni a bejegyzéseit. Ez a saját blogja és azt és úgy ír le, amit csak akar. Annie ne hallgass erre a fajankóra,igenis jól írsz, de hisz már mondtam neked. Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedvesebbik névtelen és Anna, köszi, hogy kiálltok mellettem. :)
    Utóbb kiderült, hogy mi a legnagyobb gond a bejegyzésemmel... főleg egy képpel. o.O Csak annyit fűznék hozzá, az eszem megáll...
    http://filmek.s9.hu/batman-filmek/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na elolvastam mi a gondja ennek a "névtelen"-nek, és nem tudom elhinni, hogy ezen elkezdett problémázni. Mondom Annie, ne foglalkozz vele... :)

      Törlés
    2. Már nem érdekel... megemésztettem. :) Főleg azután, hogy kiderült, mi a legnagyobb baja.

      Törlés
  7. Kedves agyamentek!
    Itt a válasz:
    Bocs, de akkor a Sötét Lovagnak miért kellett volna kinéznie úgy, mint egy Sötét kereszteslovag? Hmm? Miért? Az ugye nem probléma, hogy ezt egy a 80-as években készült képregényből merítette(pontosabban 1986-os képregényből). Batman-t bőven sikerült úgy bemutatni, ahogy kellett. Egyensúlyban volt Batman és Bruce. Ezért nem értem, hogy miért kellett volna másképp kinéznie!
    Már megbocsáss, de te rendezted a filmet vagy írtad a forgatókönyvet? Nem hinném. Nolan tökéletes Batman-t hozott össze, amit szerintem nem kell elemezgetni.
    Ami meg az ellenfeleit illeti:
    Madárijesztő mindig is ilyen volt, a megrémítés volt a fő cél. Sosem az, hogy verekedjen. Nem ismered eléggé, így sajnállak.
    Bame meg a termete és a kitartása miatt volt tökéletes. Legalább emlékeztette Bruce-t, hogy miért is küzdött mindig is.
    Ja és mivel ezt a Sötét Lovag visszatér című képregény lapján, vagyis abból vette az ihletet, azért volt nagyobb hangsúly Bruce-on. Olvasd el, és megérted.
    De lényegtelen, mert amúgy is ha nincs Bruce, nincs Batman. Nem is baj, hogy Bruce-ból többet láthattunk. Ha ez nem tetszik neked, sajnálni tudlak.
    “Okoska”!
    De akkor is, hogy mondhatsz vélemény egy olyan szereplőről, akinek soha se az ökle volt a fegyvere. Madárijesztő mindig is másféle gonosz volt, amit a filmben tökéletesen be is mutattak. Az hogy neked nem tetszik, csak sajnállak érte.
    És ugyan ez vonatkozik Bane-re is. Az ő szerepét se értetted meg.
    Emészd meg te is!
    És veled se kell foglalkozni Anna! Ennyit rólatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves AGYAMENT Alex!

      Legyen neked karácsony, engedek neked, legyen igazad. Te értesz ehhez a Batman dologhoz, megértem, felfogtam, KÖSZI! Jó, hogy benéztél hozzám, és bemásoltad a FilmekS9 kommenteidet, meg sem tudtunk volna lenni nélküle, már hogy a mellékelt linkre kattintva bárki elolvashatja, ha érdekli.
      MAGÁNVÉLEMÉNY!!!! - hallottál már olyanról? Mert nekem az van! Nem tetszik a saját véleményem? Ez van, nem muszáj vele egyetérteni. DE legalább vedd ahhoz a fáradságot, hogy tiszteletben tartod, vagy esetleg NORMÁLIS, emberi hangnemben közölnéd, hogy tévedek. DE nem, neked máris fikáznod kell!!! Miért is? Ilyet taknyosok csinálnak, hogy rögtön támadnak, nem pedig higgadt, felnőtt módjára közelítenek ahhoz, akiről azt gondolják, hogy tévednek.
      Annát meg ne bántsd, ő csak engem védett ,csak hogy tudd, elárulom, Ő imádja és értékeli a kedvenc szuperhósödről szóló Nolan trilógiát. Most jól figyelj, mert linkelem neked a filmes kritikáit:
      http://beranna232.blogspot.com/search/label/Batman

      Törlés
  8. Sok ilyen buzgómócsinggal találkoztam már mint szerény személyed, ha megengeded, dobom neked a tanyájuk linkjét, ott - ahogy tesóm mondaná - vérbő kritikusokkal találkozhatsz. Jó eszmecserézést, megéri!
    http://www.filmkatalogus.hu/forumok

    VálaszTörlés
  9. És ha még egyszer bele mersz kötni valamelyik olvasómba akár egy kósza szóval is, nem belém, olvasómba, akkor úgy kimoderállak, hogy a virtuális lábad nem éri a virtuális földet.
    Ha pedig értékelni akarod az írásomat, ott van a Vélemények sáv, nyugodtan nyomhatsz egy pipát a "rossz" ablakocskába.

    VálaszTörlés
  10. Húha, ha kimoderálsz, akkor egyel kevesebb olvasod lesz ezen a gyatra oldalon. De ugyan ez vonatkozik Anna-ra is. Látom boldogan elvagytok így kettesben, mert nem hinném, hogy nagyon más is olvassa az írásaitokat. Még a filmek.s9.hu-n is csak annyit mondanak rólatok, hogy fel kellene adnotok.
    Na de itt van egy komment, légyszíves meg ne sértődj :P
    Egy barátomat idézem:
    Méghogy a TDKR elment volna Robin nélkül?Ő volt a (nem iis csak a film, de a) trilógia csúcspontja!!! És zavarta hogy Batman verekedés közben ijesztgeti az ellenfeleit és nem látszódik premier plánban? Ez az istenverte nyomoronc kezébe vett valaha egy füzetet, amelyben Batman szerepelt? Pont ez az Ő lényege! Rohadt kis gané!!! Osztja a karakter fő attribútumát, csak mert egy inkompetens idióta? És döntse el, hogy jobb kameraállást akar vagy több verekedést, mert azt sem tudta... És nem jutott el a csökött agyáig, hogy a kissrác pont azért nyekergett a futballstadionban, mert utána robbant a film egyik csúcspontja Bane színrelépésével, ha nem állt volna meg ennek a segglyuknak az evolúciós fejlődése a papucsállatokénál, talán felfogta volna, hogy valószínűleg dramaturgiai fogásból eredt ez a rész!
    Kellemes karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod mit? Meghagylak, olyan érdekes veled beszélgetni.
      Amúgy nem semmi, milyen szépen szóltok a nőkhöz. Cimboráddal együtt nagy úriemberek lehettek, tuti minden csaj a lábaitok előtt hever.

      Robin - rendben, megértettem, ő a trilógia csúcspontja.
      Tetszett, hogy Batman ijesztgeti a jó népet, de az első részben amikor verekedett, alig lehetett belőle látni valamit. És ez zavart.
      Képzeljétek, van egy Batman képregényem, és többször el is olvastam már. És még Robin is benne van.
      A jobb kamerabeállás és több verekedés szerintem kivitelezhető, akármilyen filmnél.
      A kissrác hangja nem tetszett, nem az, ami utána történt!

      A sértő szavakra meg inkább nem reagálok, nincs értelme.
      Kellemes ünnepeket neked és a haverodnak is.

      Törlés
    2. Tudod én nem emberként forszíroztalak, de tudod, ez aljas dolog. Biztos nálad is rengeteg srác hever a lábad előtt. És az is max csak a modorod miatt.
      Kellemes ünnepeket.

      Törlés
    3. Ühümm, persze. Már megbocsáss, de nem vagyok hozzászokva, hogy így beszéljenek rólam.
      A modorommal ritkán van gond, tudod, a normális hangnem sokat segít az értelmes kommunikációban. De ez a bemásolt hozzászólás több mint sértő, de még így is úrinő maradtam, és nem kezdtem el trágárkodni.

      Törlés
  11. Úristen, erről a veszekedésről teljesen lemaradtam...
    Kedves Alex (végre már a nevedet tudjuk, ez is valami)!
    És most teljesen kedves hangnemben szólok hozzád, mert én nem akarlak letámadni, mint te Annie-t.
    Mert jól figyelj, ENGEM TELJESEN HIDEGEN HAGY HOGY MIT GONDOLSZ RÓLAM!!!!!!
    De a lényeg, hogy nem értem most miért vagy ennyire kiakadva? Mert valaki elmondta a véleményét? Senkinek nem lehet véleménye, csak neked? Nem tudom felfogni, hogy ennek az egész letámadásnak mi értelme volt, attól mert nekitámadsz Annie-nek és lehordod a sárga földig, nem fogja jobban megszeretni a filmeket, és nem fog megváltozni a véleménye.
    Arra egyértelműen rájöttünk, hogy te szereted a Batman filmeket, és én is így vagyok ezzel, az egyik nagy kedvencem, de elfogadom, ha valakinek nem tetszik és nem kezdek el pattogni meg gyerekesen bizonygatni az igazam. Ezzel csak önmagadat járattad le. De gondolom neked még ez sem esett le. Továbbra sem értem mi szükség volt erre a kis színjátékra, és már mondtam egyszer, ha nem tetszik, amit írunk, akkor nem muszáj elolvasni. Senki nem kötelez rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne aggódj, már ti is rég lejárattátok magatokat a filmek.s9.hu, a "mindenhova belinkelem a blogomat" címszóval, amiből már jó pár ember a véleményét is kifejtette. És titeket se kötelez senki arra, hogy reklámozzátok a blogotokat. Ennyi.

      Törlés
    2. Khm csak én reklámoztam a blogomat filmek.s9.hu oldalon. Nem egyszer pedig meg is kérdeztem, hogy nem gond-e. Nem jött rá válasz, úgyhogy azért linkeltem továbbra is. De megnyugodhat mindenki, ezek után már nem fogom.

      Törlés
  12. Én inkább kiszállok ebből a vitából, mielőtt még jobban eldurvul és csak annyit akarok neked mondani Alex, hogy sajnálom, ha megbántottalak valamivel, nem állt szándékomban... és bocsánat kérek mindenért. Részemről lezártnak tekintem ezt az ügyet. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...