2013. április 20., szombat

Ezekbe a dalokba én most beleszerelmesedtem! *.*


     Olvasni készültem, de volt egy kis lomolnivalóm a szobámban, és úgy gondoltam, ha már pakolgatok, azt felgyorsítom egy kis zenehallgatással.
Tegnap egy ismerősöm facebookján találtam egy klipet, ami rockos, és megtetszett, le is töltöttem a banda néhány albumát. Egész nap őket hallgattam. Aztán most vegyesre állítottam a lejátszási listámat, és néhány zeném a mindenfélémből mára annyira kedvencemmé vált, hogy úgy gondoltam, itt az ideje egy újabb Zeneajánlós bejegyzésnek. :)

 Amelia Lily - You Bring Me Joy

   Már egy ideje favorit, csak nem találtam mellé még pár olyan dalt, ami miatt megszülethetett volna egy poszt, de most eljött az ideje. A klip mesterkélt és gagyi, Lily-nek van még mit tanulnia a színészkedésről, hisz egy zenevideóhoz az is kell. De a hangja csudaklassz, és az a lényeg.

 


Sofi de la Torre - Faster

   A Rubinvörös című regényadaptáció egyik betétdala, amit Kristina "Megállás nélkül ezt hallgatom" sarkában találtam. Miután rákattintottam a lejátszásra, attól a pillanattól kezdve én is ezt hallgattam megállás nélkül. Nagyon fülbemászó, nekem különösen tetszik az érdekesen szóló, elhúzott gitárhang. Tökre egyben van az egész, a klip is, nagyon tetszenek a filmből bevágott részletek, amitől egyre kíváncsibb vagyok az adaptációra... és persze a könyvre is. :)

 


Ryan Star - Back Of Your Care (Studio Rock Mix)

   Amikor zenét kerestem a Fever fanvideóhoz, és egy témába vágó rajongói klip alatt meghallottam ennek a dalnak az eredetijét, egyből meginogtam a dalválasztásomat illetően, annyira megtetszett. Aztán Nicosia barátosném meggyőzött róla, hogy az általam feldobott két lehetséges videóaláfestő közül Ryan Star dala a nyerőbb. Nem sokkal ezután pedig megtaláltam a Back Of Your Car másfajta rockos verzióját, amit jelen pillanatban jobban szeretek, mint az eredetit. Annyira klassz!

 


James Arthur - Hometown Glory

   Halvány fogalmam sem volt arról, hogy ez eredetileg egy Adele dal. Nesze neked zenemániás. :P Aztán ennek az X-Faktoros srácnak hála, megismerkedhettem ezzel a csodálatos dallal... és nem utolsó sorban ezzel a csodálatos hanggal! Azóta meghallgattam az eredetit is, és bátran vállalom, hogy nekem ez a feldolgozás ezerszer jobban bejön, mint a csajszi előadásában hallott.
James hangja egyszerűen fantasztikus! Annyira profin énekel! Egyből beleszerettem a hangjába! *.*

 


 Halestorm - I'm Not Angel

   Ez a legújabb kedvencem, ma hallgattam meg először, és tuti nem utoljára. Fogalmam sincs hányszor játszottam le egymás után. De ami ezt váltja ki belőlem, az már valami...
Szeretem az ilyesfajta langyosabb rockot, főleg az olyat, amitől nem ugrálhatnékom támad, hanem kellemes emlékeket idéz fel, vagy egy hangulatot, esetleg ihletet ad a saját történetemhez.

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...