2013. április 15., hétfő

Végre megérkezett a Futótűz teaser trailere!


     Mint azt a címben is láthatjátok, a Lionsgate végre elénk tárta az Éhezők Viadala sorozat 2. részének teaser trailerét, a Futótűzét. Nézzétek!



Eddig nekem nagyon tetszik! Emlékeztek a tavalyi teaser trailerre? Az csak egy perc környékén mozgott, alig árult el valamit a filmről, de ha jobban belegondolok, akkor szinte semmit. Mert abban csak az erdőben rohangáló Katniss-t láthattuk, és Gale hangját hallhattuk. De ebben a több mint két perces anyagban majdnem a film feléből láthatunk fontos jeleneteket. Tisztára elvagyunk kényeztetve, még ha a többi szereplőről és az Arénáról nem is láttunk egy képkockát sem.
Továbbá a képi világ dárkosabb az első részben látottaknál, a közeg sokkal nyomasztóbb hangulatú. A zene pedig hasonló a Deep Shadows-hoz, nagyon bejön ez a továbbfejlesztett változat. Máris itt cincog a fülemben.
Megszeretném említeni Katniss estélyi ruháját, ami nagyon szép, és Peeta is egyre szívdobogtatóbb jelenség. :P Gale hát Gale, nekem sem a könyvben, sem a filmben nem a szívem csücske, de a Katniss-szel lezavart csókjuktól nem lettem zabos.
Már alig várom a további előzeteseket, de addig is még párszor megnézem ezt a teaser trailert.
És még egy fontos dolog, amivel szerintem sokan egyetértünk: Francis Lawrence, eddig nagyszerű munkát végzett! 

További érdekességekért kattintsatok Az első magyar Éhezők Viadala rajongói oldalra!  


6 megjegyzés:

  1. Nov. 22...
    Ejj de messze van! :D
    De eddig hozza a könyvet, tankönyv szerint. :)
    Jaj de messze van! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez van. De addig legalább elolvasod az Éhezők Viadalát. :D

      Törlés
  2. Nekem is nagyon bejön az előzetes, de azért egy kis Finnick-nek örültem volna... Katniss mintha most sokkal szebb lenne, mint az első könyvben, azon az ünnepségen (estélyen) egyszerűen gyönyörű Jennifer Lawrence, a ruhája, a haja, a sminkje, minden tökéletes lett...:)
    Gale-t én sem bírom, és Peeta haja most tisztára barnának tűnik, nem is szőkének.... jó tudom, hogy ez csak szőrözés, de mintha az első részben világosabb lett volna a haja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékezz csak vissza a TMI első előzetesére. Ott is kit vártak a legjobban a rajongók? Magnust. :) Itt meg Finnick-et. Ezek a teaser trailerek leginkább csak fokozzák a kíváncsiságot, a hisztit, amíg ki nem jön a 2., hosszabb trailer - amiben már mindenki bemutatkozik -, meg persze az egész film. :)
      Peeta haja nekem fel sem tűnt, de Katniss feketés hajszíne már igen. Azt olvastam ez azért van, mert így könyvhűbb. Josh hajszínét meg nem találhatják el mindig azzal a festéssel. ;) Ne szőrözz. ;)

      Törlés
    2. Tényleg, Katniss haja is feketébb lett, most, hogy jobban megnéztem.... de így tényleg könyvhűbb.

      Tudom én, hogy ez csak egy első előzetes, annak tökéletes, de azt nem tudod mikor jön ki a második?

      Törlés
    3. Eltaláltad, fogalmam sincs mikor jön ki a második előzetes. :| :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...