2012. december 30., vasárnap

Egy kis szilveszteri zeneajánló

    

     Sokatok az év utolsó napját szórakozóhelyen fogja tölteni, vagy kint az utcán, esetleg családi körben, vagy házibuliban. Nos, aki házibulit tervez, annak figyelmébe ajánlom a következő zenéket, persze nem kell őket feltétlenül a repertoárba venni, de egy hallgatást most azért megérnek. ;)

Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll

Igazi bulizene, a Project-X c. filmből lehet leginkább ismerős. Az egyetlen jó dolog abban a gyér produkcióban.






Kaiia vs.Manilla Maniacs-Crazy Love

Már sokszor láttam ezt a klipet különböző zenecsatornákon, de nem igazán foglalkoztam vele. Aztán az egyik barátnőm ajánlotta nekem, és amikor rákattintottam a linkre, hű de nagyon ismerős volt. Utána egyre többször hallgattam, és megszerettem.

 



Serge Falcon feat. Sabina - Wrong Man 

Ezt a számot egy kölcsöncédén találtam, az egyik kedvenc zumbadalom. :)
(45 pm-től érdemes hallgatni)






Rihanna feat. David Guetta - Right Now

Friss élmény a zenei palettámon, mostanában egyre többet hallgatom. Első gondolatom róla az volt, hogy hülyeség, de most már egyre jobban tetszik.
Csak én hallom úgy, mintha Spongyabob Csigusza is közreműködne? :D






DJ Rui Da Silva - Touch Me

Ennek a dalnak régi verzióit ismerem, és nagyon szeretem, de meglepődtem, amikor ezt a feldolgozást összehozták E.L. James: A szabadság ötven árnyalatával. Igen, ez az a dal, amire Ana és Christian a nighclub-ban összesimult.





Ezúton is kívánom, hogy jól teljen a szilveszteretek, de ne feledjétek, csak módjával. Hisz nem jó az Új Évet fejfájással kezdeni. ;)

Előre is B.U.É.K. Kedves Olvasóim!!!! :))) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...