2012. december 7., péntek

Zeneajánló

     Gondoltam kicsit személyesebbé teszem a blogot, és nyitok egy olyan posztot, ami szívem egyik csücskével foglalkozik, és ez a zene. Tudom már írtam zenéhez, de mivel sorra jönnek ki az újabb és újabb dalok, ezért megmutatok néhány olyan számot, amik a mostani lejátszási listámat díszítik, és amiket szeretek: 

- Black Stones - Rose
Ezzel a számmal Yvanna blogján találkoztam, egy Nana című japán animesorozat egyik dala, ami ahogy ő is írta, k*rva jó! Pörgős, dögös, és végre nem az a régi, szintetizátoros japán nyekergés, ami anno az ilyesfajta rajzos történeteket kísérte.




- Bruno Mars - Moonshine
Régen nem szerettem a srácot. Mára viszont megbarátkoztam a hangjával, mert be kell látnom, tehetséges, és fülbemászó dalokkal ostromolja a hallójáratokat. Ez a száma, amit most reklámozni akarok, pont egy ilyen fölbirizgáló fajta, pedig semmi különös nincs benne... mégis tetszik. A dal nagyon emlékeztem Michael Jackson-ra... talán az ő dala, és Bruno csak újraénekli? Ha igen, akkor valaki homályosítson fel.
(A hapsinak nem ártana egy kis hajnyírás, mert ez az Elvis frizura nem igazán illik neki)

  


- Calvin Harris - Sweet Nothing ft. Florence Welch
Harris nem tartozik épp a kedvenc DJ-im közé, de miután elhagyta azt a szokását, hogy maga énekeljen a dalaiban - ami nem volt rossz, de már kicsit untam a hangját -, és inkább vendégzenészeket hívott egy-egy közös produkcióra, elég nagy lépést tett a zenelisták legjobbjai felé. Most jöjjön egy olyan anyaga, ami új, és egy kedvencem van a segítségére.





- Delilah - Never Be Another
Ezzel a dallal nemrég találkoztam egy Ötven Árnyalatos klipkeresés alkalmával, és a sok nézegetés után annyira beleivódott a tudatomba, hogy észre sem vettem, és egyfolytában dúdoltam. Az alap kicsit furcsa, de pont ezért tetszik. És az énekesnő hangja is a helyén van. A refrénnél talán Duffy a háttérénekes? Mert nekem nagyon úgy hangzik.





- Florence & The machine - Addicted to love
Ha már Harris-nél szó esett Florence-ről, akkor itt egy dal csak tőle és csapatától, ami kellemes, amitől olyan "nagyon lazulni karok" kedvem lesz. És hogy hol találkoztam ezzel a zenével? Katt a linkre, görgetés az utolsó klipre, és fény derül a titokra. :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...