2013. május 3., péntek

Zenéim, amikkel kiakasztottam a családot, barátokat, kollégákat... :P


     Ma sokat gondolkodtam azon, hogy egy időre abbahagyom a blogolást. Egyszerűen elfáradtam. És bosszantott, hogy a bejegyzéseimet visszaolvasva azt látom, ismétlem önmagam. Ez elég gáz. Főleg azoknak, akik rendszeresen a blogomra tévednek. Hisz mindig ugyanazt nem épp élvezetes olvasni. Ezt szeretném most elkerülni picit. Muszáj egy kis szünetet tartanom, hogy feltöltődjek. DE ezen gondolkodva benyomtam a gépembe az egyik lemezemet... kedvet kaptam egy kis zenéléshez. A CD-n többnyire rock zenék vannak, amiket ha eddig még nem is derült ki igazán, de nagyon szeretek! Mindegy milyen fajta, attól függ, milyen lelkiállapotban leledzem. Ha padlón vagyok, többnyire a dühös fajtát hallgatom, és most hogy úgy mondjam, ehhez van a legnagyobb kedvem.
Egy ideje már fontolgattam egy olyan bejegyzést, amiben megmutatom azokat a zenéimet, amivel... a többit a címből már kitalálhattátok. (Előre is elnézést a sz*r minőségű videókért!)

Egyéb bejegyzésekkel pedig egy kis pihenő után jövök. Ez lehet egy nap, vagy egy hét, esetleg egy hónap... majd meglátom. 


Fall Out Boy - This Ain't A Scence, It's An Arms Race

Akkor kezdjük lájtosan. Szeretem a Fall Out Boy-t. Különösen a régi dalaikat. Az újakkal nem tudtak megvenni. De az a lemezük, amin jelenlegi dalunk is van, toprongyosra hallgattam.
A régi szép időkben még engedélyezték a munkahelyemen, hogy zenét hallgassunk. Én meg vittem az mp3 lejátszómat, hangfalastól. Kollégáim nem sokáig bírták a repertoáromat. :P

 


Panic! At The Disco - Lying Is The Most Fun...

Ennek rohadt hosszú címe van... bocs, nem ez a lényeg. Akkor találkoztam ezzel a dallal, amikor még nagyban nézegettem az Alkonyatos fanvideókat. Ez a zene akkor nagyon bejött, a szomszédomnak már kevésbé.
Így járt. Nem mindenki hallgathat mulatóst, mint ő.

 


Sum 41 - We're All To Blame

Tudom, kicsit retrós a felhozatal, de ez van. Sajnos még ezek a bandák is kezdenek mára felhígulni. Ezért hallgatom az "Ó" muzsikáikat.
Ez a song édesapám "kedvence". :P


  

Marylin Manson & Emily Browning - Sweet Dreams

Külön-külön is nagyon szeretem ezt a feldolgozást, de így együtt nagyon klafán hangzik, nem? Jó, a végefelé van egy kis zavar, de akkor is csípem. Párom sajna egyiket sem komálja, pedig próbáltam megszerettetni vele, de ő inkább a dance-világhoz húz.   

 


Killswitch Engage - When Darknes Falls 

Igen, tudom, jó kis nóta. :P Sokáig ez volt a csengőhangom. Kollégáim gyakran emlegették Jézust, amikor meghallották csöngeni a mobilomat. Nem tudom ki hogy van vele, de ha meg is hallgatom a tucatzenéket, sokkal inkább szeretem olyanokkal huzamosabb ideig cirógatni a hallójárataimat, amiket a környezetem szinte nem is ismer. Ez is ilyen, amit a Freddy vs Jason film epikus bunyója alatt hallottam. Ennyi jó van az egész viccfilmben.

 


Sugababes - Red Dress

Ez meg hogy kerül ide, ugye? :P Tudom, kakukktojás, de muszáj volt beplusszolnom, mert ez az a dal, amit édesanyám ki nem állhat. Annyit hallgattam még akkortájt, amikor a Sugababes még ért valamit... Mert mára őszinte és mély sajnálatomra egy elbaltázott nyávikáló, bélrázó brancs lett, akikből kiölték az egyedi stílust. Ha feloszlik, legyen szíves szóljon valaki.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát sajnálom, hogy elfáradtál és egy kis pihenőre mész, de valamilyen szinten megértem, és hidd el néha jól esik egy kis szünet. Én még nem fáradtam el szerencsére, de lehet majd valamikor nálam is beköszönt a holdpont... :)

    Én rendszeresen olvasom a blogod, és nem vettem észre, hogy ismételnéd önmagad, szerintem ezzel nincs gond, bár te biztos ezt is jobban érzed. Mindenesetre egy kis szünet után várunk vissza... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nálad egyszer már beköszöntött, ne törd ilyenen a fejed, hisz most megy a szekered. ;)

      Én észrevettem az ismétléseket, meg aztán most is néztem filmeket, és nem tudom, mit írjak róluk. Ez lehet, hogy a lustaság, vagy kései tavaszi fáradtság... Szerintem mostanában inkább rajzolni fogok, az már nagyon hiányzik.
      Remélem mire kiolvasom a mostani könyvemet, már nem lesz probléma az írással, és újra birtokba tudom venni a blogomat. :)
      Köszönöm, majd jövök. :)

      Törlés
  2. Az első mondatnál megakadtam, és már elnézést a következőkért, de...
    Ha abba mered hagyni a blogírást, én elutazom hozzád, felkutatlak, és nemes egyszerűséggel megtéplek...:D
    Jól gondold meg, nem szokásom üresen fenyegetőzni...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen szépet is régen mondtak már nekem. :'D
      Nem állok le véglegesen, csak most vegetálok egy cseppet...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...