2013. április 13., szombat

Vegyük egy kicsit lazábbra...


     Eddig annyit komolykodtunk HG ügyben, hogy szerintem ideje lenne egy kicsit lazábbra venni a figurát. Ezt a bejegyzést olyan tartalmaknak szánom, ami mosolyt csalhat az arcotokra, esetleg nevetésben törhettek ki. Nézelődtem a világhálón, és találtam pár olyan képet és videót, ami filmünkhöz és annak szereplőihez kötődik. Szórakozzatok. :)


Színészeink:

Igen Alicia, ezt már mindenki tudja.

Jen szeret bohóckodni.

És néha Disney hercegnőt játszani is (főleg az Oscar díjkiosztón).
 
Catnip keresi Peetát.

Katniss olykor önkénteskedik:

Máskor meg nem, inkább kedvesen szerencsét kíván:

A továbbiakban pedig mutatok két olyan videót, amin néha besírtam. Az egyik egy rajongók által forgatott videó (a láncfűrészes jelenet a legjobb! :D), a másik pedig egy Alkonyattal turmixolt arénás jelenet.  


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, hogy megnyitottad ezt a részét a blogodnak, csak annyi a baj, hogy ahogy figyelemmel kísérem, nem a trailert várom, hanem a filmet! :D Mondhatni, kissé türelmetlen vagyok, és hol van még a premier! :D Kész vagyok... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy így vagyok ezzel én is. :P De egy darabig a trailer is megteszi. A filmig meg nem kell olyan sokat aludni. :D Úgyhogy türelem, türelem, fehér mutáns rózsát terem. :P

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...