2022. szeptember 29., csütörtök

Csillagmánia Book Tag

     Molyon egyik figyeltem, Evelena volt olyan kedves, hogy kihívott a Csillagmánia Book Tagre, ami most tudatosult bennem, hogy két hónappal ezelőtt történt! Atyagatya, ezzel jól megcsúsztam, ezúton is elnézést, Evelena. Na de akkor most csapjunk bele a "legújabb" kérdezzfelelekbe.


1. Ősrobbanás: a könyv, amely megszerettette veled az olvasást:

     Ami  úgy istenigazán elindított a könyvmolyság útján, az a misztikus, kalandos, nyomozós A villogó fények kolostora volt, Leslie L. Lawrence-től. 

2. Kettőscsillag: egy duológia:


     Uh nem hiszem, hogy valaha olvastam volna duológiát. Bár mondjuk C. J. Roberts Sötét páros sorozata annak indult, majd végül egy Epilógussal kiegészülve trilógia lett. Viszont tervezem elolvasni A kalózkirály lányát, ami viszont hamisítatlan duológia, úgyhogy ezt a kérdést nyugodtan kipipálom. 

3. Meteorit: a kedvenc novellád:

     Nekem eddig olyanom nincs. 

 4. Csillaghalmaz: egy sorozat (első kötete):

     Hmm... Hmmm... Nehogy már megint a szokásost említsem, úgyhogy ezen gondolkodom még egy picit... áh megvan, Marissa Meyertől a Cinder. Számomra nagyon erős sorozatindító volt, még be sem fejeztem, máris pakoltam a kedvenceim közé.

5. Fekete lyuk: egy könyv, amely annyira vonzott magához, hogy alig tudtál szabadulni tőle: 

     Szerencsére sok ilyen van, az egyik Christina Laurentől a Nem mézes hetek. Szórakoztató, romantikus történet, hajnalokig olvastam, annyira beszippantott.

6. Bolygó: egy könyv, amit csak kerülgetsz, és nem olvastad még el:


     Ó, hát most több ilyen van, de az egyik Jeaniene Frost-tól a Lángok kötelékében, amit nemsokára szeretnék pótolni.

7. Gravitációs összeomlás: egy könyv, amely csalódást okozott:

     Rideg Sándortól az Indul a bakterház örök fájó pont. 

8. Üstökös: egy könyv, amelyhez már többször visszatértél: 

     Karen Marie Moning Tündérkrónikák sorozatához mindig szívesen visszatérek. A rejtélyes, misztikummal felturbózott és kivételes karakterekkel operáló széria minden egyes része tetszik (valamelyik nagyon, amíg másik kevésbé), de eddig még csak a Keserű ébredéshez tértem vissza háromszor. 

9. Nebula: egy könyv, amely ködös számodra:

     Diana Hunt Őrületbe kergetsz. Hát én azt a könyvet nem nagyon értem. Azért remélem lesz folytatása. 

10. Pulzár: egy könyv, amelyre vegyes érzelmekkel gondolsz:

     Ez könnyű. Lorraine Heath Lányok a felhők felett. Annyi lehetőség lett volna benne és olyan elkapkodottra sikerült. :/

11. Szupervoid: egy könyv, amit olvastál, de nem emlékszel belőle semmire:

     Á, én mindegyik könyvcselekményére így vagy úgy, de emlékszem. Inkább a pontos címeket felejtem el néha. :)

12. Galaxis: egy könyv, amelyben valamilyen létező csillagot említenek:

      Na ilyen adatra viszont nem emlékszem.

13. Univerzum: egy könyv, amelyben – úgy érzed – te is benne vagy valamilyen módon:

     A csábítás kilenc szabálya mindenképp. Meg van még egy könyv, de annak a címét inkább magamban tartom. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...