2015. augusztus 28., péntek

Zombiapokalipszis Book Tag


     Ismét egy taget hoztam nektek, amit először Zeyna oldalán láttam. Tetszett, úgyhogy lekaptam néhány könyvet a polcomról, és összeállítottam az én kis túlélőcsapatomat.

Szabályok:

1) Választanom kell öt könyvet.
2) A címüket fel kell írnom cetlikre, majd belerakni olyan valamibe, ahonnan kitudom húzni, melyik kérdéshez melyik könyv tartozik.
3) Ha kihúztam egy fecnit, az azon szereplő könyvet ki kell nyitnom valahol, és az ott található névvel kell válaszolnom a kérdésre.
4) A második kérdésre ugyanabból a könyvből kell válaszolnom, mint először, ugyanezzel a módszerrel.
5) A 3. és 4. kérdésre ugyanígy kell válaszolnom.

Az én választásaim:

A.O. Esther: Gombnyomásra 3.
Kresley Cole: Poison Princess - Méreghercegnő
Suzanne Collins: Futótűz
Vavyan Fable: Álmok tengere
Karen Marie Moning: A hajnalra várva


1. Az első ember aki meghal

     Talbot (Gombnyomásra 3.) - mivel ő a történet egyik gonosza, ezért nem kár érte. Kevesebb kaján kellene osztozkodni.

2. Az a személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől.

     Bob - ó, hogy én mekkora rohadék vagyok! De inkább ő vesszen, mint Liam (az ő neve volt az áldozat mellett). Bob már úgyis bácsi, Liam meg fincsi, és inkább én kóstoljam meg, mint egy zombi.

3. Az első ember, aki zombivá változik.

     Matthew (Méreghercegnő) - baszki, ő a csapat hasznára vált volna a képessége miatt, de ha már így alakult, majd keresünk mi magunk egy biztonságos helyet, meg ezt azt. Lehet, a sok kitérő válaszai miatt én magam dobtam volna egy csorda elé...

4. Az az ember, aki téged gáncsol el, hogy elmeneküljön a zombik elől.

     Evie - ribanc! Pedig kedveltelek...

5. A csapat idiótája

     Finnick (Futótűz) - ő inkább csak szórakoztasson az idióta vicceivel, de ne legyen idióta.

6. A csapat agya.

     Peeta - hát, én nem is tudom. Beszélni azt tud, de ha a tettek mezejéről van szó... Mindegy, bízok benne.

7. A csapat orvosa

     Lekid (Álmok tengere) - basszus, de hisz ő egy sárkány! Miért pont az ő nevét szúrtam ki? Miért? Mit csinálna velem, ha megsebesülnék? Mondjuk a vérző sebet azonnal kiégetné. Hmm, igen, és egy csomó zombiból csinálna saslikot.

8. A fegyverszakértő.

     Sandon - EZ AZ! Benne bíztam. :) Ő egy igazi harcos, tuti megtanítana kardot forgatni. Olyan lennék, mint The Walking Dead-ből Michonne.

9. A harcos.

     Barrons (A hajnalra várva) - Verhetetlenek leszünk és kész!

10. A csapatkapitány.

     Dani - csak szeretné. :D Bár nem tudom milyen karakterré fejlődött a Burnedben, lehet jó főnök lenne. Bár kétlem, hogy a pasik hallgatnának rá.


Ha szeretnétek, töltsétek ki bátran. :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szórakoztató ez a book tag, szívesen olvastam :) Akkor ezek szerint nézed a The Walking Dead-et?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy elolvastad. :)
      Bizony, nézem, jelenleg a legkedvencebb sorozatom. Alig várom, hogy október 10 legyen. Addig a testvérsorozatával, a Fear The Walking Dead-el próbálom beérni (eddig kevés eséllyel). Te szereted?

      Törlés
  2. Üdv! Egy "kicsit" eltűntem. A kérdésedre válaszolva: igen, nagyon, bár most csak lassan tudom nézni, le vagyok kicsit maradva. A Fear the Walking Dead is jó volt, főleg a befejező rész. Kíváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem probléma.
      A Fear the Walking Dead befejező része tényleg jó volt, de az azt megelőző 5 epizódon szétuntam magam. Én is kíváncsian várom a folytatást.

      Törlés
  3. Dettó, amit a Fear the Walking Deadről írtál. Túlságosan elhúzták az izgalmakat.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...