2015. augusztus 22., szombat

Könyvmoly Tag


     Rengeteg  könyves taget olvastam már, nagyon tetszenek, ezért is van az, hogy alkalomadtán én is megcsinálok párat. Ezt a kört megint csak lefutom, mert pár nappal ezelőtt találtam egy nagyon is ínyemre való Taget Anitiger oldalán.


1) Hogy találsz új olvasnivalókat?

     Általában a Moly.hu-n, plusz figyelemmel kísérek pár kiadót, a honlapjaikon nézegetem a friss megjelenéseket.

2) Miért kezdtél el olvasni?

     Mert irigykedve hallgattam, amikor két barátnőm könyvekről tereferélt. Én is szerettem volna bekapcsolódni a beszélgetésbe. Azóta nagy könyvmumus lettem.

3) Hogy változott az ízlésed az elmúlt évek során?

     Nem hinném, hogy drasztikusan változott volna az ízlésem. Mert amit régen olvastam, abban a műfajban a mai napig szeretek mozgolódni, de néha muszáj másfajta kategóriába is belepislgonom. Igyekszek mindenféle könyvet olvasni, mert néha nem is tudja az ember, miféle kincsekbe lehet botlani.

4) Milyen gyakran veszel könyvet?

     Most már havonta vásárolok, de nagyon megválogatom, hogy mit veszek. Szerencsére van még hely a polcomon. :)

5) Hogyan reagálsz, ha nem tetszik egy könyv vége?

     Duzzogok, morgok - kész fúria vagyok olyankor.

6) Meg szoktad lesni a könyv végét?

     Meg hát! Legtöbbször csak az utolsó mondatot olvasom el, amire az első fejezet után már nem is emlékszek.
Tegnap beleolvastam A.O. Esther: Frigg rokkájának végébe, amiben szó volt egy kisbabáról. Ma el is kezdem a könyvet, hogy megtudjam a részleteket, mert az az egy mondat eléggé felpiszkálta a kíváncsiságomat.  

7) Puha borító vagy kemény kötés?

     Ha a pénztárcámról van szó akkor puha, de ha valamilyen könyvet már olvastam, és nagyon szerettem, akkor azt kemény kötésben szeretem megvenni. De inkább a kemény kötést szeretem.

8) Hol és mikor olvasol a legszívesebben?

     Délután a bejárat előtt a lépcsőn, este pedig az ágyamban.

9) Mik azok a hülye apróságok, amik a legjobban kiborítanak egy könyvben?

- a rengeteg ismétlés
- ha a főszereplők idióták, és mindig csinálják a zűrzavart
- műhiszti
- amikor a könyv kötése gyenge, szinte széthullik, a lapokon a szöveg pedig tele van hibával
- az erotikus könyvekben a főszereplők egymás nevét ordibálják a csúcson
 ... és így tovább....

10) Mi az, amivel azonnal rabul ejt egy könyv?

      Érdekes, dinamikus, kisebb vagy nagyobb mennyiségben humoros történet, kedvelhető szereplőkkel. 

8 megjegyzés:

  1. Én is mindig elolvasom az utolsó mondatot, aztán rég elfelejtem az első oldal után, most megkönnyebbültem, hogy más is csinálja rajtam kívül :D

    Most sablonos véleményező leszek, de nagyon jó volt ez a bejegyzés, szeretem olvasni az úgymond személyesebb posztokat, amikor egy blogger többet árul el magáról. Szóval köszönöm, hogy ezt megosztottad velünk, nagyon jó volt olvasni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muris, mert én is azt hittem, egyedül vagyok ezzel az utolsó mondatos olvasással. :D Vajon hányan járnak még velünk egy cipőben? :)

      Én köszönöm, hogy elolvastad, és kommenteltél! Kitölthetnéd te is, elolvasnám a válaszaidat. :)

      Törlés
    2. Hmm, még szerintem soha nem nem csináltam ilyet, és izginek tűnik, szóval szerintem meg is csinálom, amint nem leszek lusta :D

      Törlés
    3. Ne legyél lusta, épp ideje elkezdeni ezeknek a mókás tageknek a kitöltését. :)

      Törlés
    4. Kitöltöttem :) És örülök, hogy rábeszéltél, mert tényleg buli, most majd árgus szemekkel nézem, hol vannak ilyenek, mert másokét olvasni is nagyon izgi :D

      Törlés
    5. Azonnal olvasom! Ugye? Nekem is tetszenek az ilyesfajta tagek. Olvasgass csak, töltögessél. :)

      Törlés
  2. Hűűű, tényleg, a gyenge kötés miatt szétesést kihagytam. Na, attól is felmegy a pumpa :D Izgi volt olvasni, örülök, hogy kitöltötted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Az egyik könyvemből legalább 5 oldal csak úgy kihullott. Nagyon idegesítő.
      Én köszönöm, hogy elolvastad. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...