2013. július 6., szombat

Liebster Blog Award


     Nagy meglepetés ért a mai napon, amikor egyik kedves bloggerbarátném Linda, alias Roselyn közölte velem, hogy kaptam tőle egy díjat! :) Nem is kell mondanom, milyen nagy megtiszteltetés ez, hiszen amikor anno belekezdtem a blogolásba, már az is csodaszámba ment nálam, hogy olvassátok az írásaimat, értékelitek, és még rendszeres követőim is vannak... nem is kívánhatnék többet. Ma pedig ez a díj, hát csajszi, még egyszer köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy így értékeled a blogba belefektetett munkámat. :)


Ámde! Van itt kérem szépen 10 kérdés, amire kötelező válaszolnom. Viszont előbb lássuk a szabályokat, amiket azoknak kell betartania, akiknek továbbadom ezt a díjat. Bezony. Mert nem csak kapni jó, de adni is. :)

Szabályok!

1) Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2) Válaszolj a 10 kérdésre ,amit a neveződ kiírt!
3) Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj ,hogy 200 alatti legyen a követőik száma)
4) Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5) Jelezd a jelöltjeid blogjain ,hogy jelölted/nevezted őket!

És akkor a kérdések, meg a válaszaim:


1. Ha állat lehetnél, milyen állat lennél, és miért?
Macska. Mert macskabolond vagyok. :) 
Lenne szép fényes bundám, állandóan simogatnának, puha ágyban aludnék. A vadászösztöneimet meg a konyhaasztalon lévő rúd kolbászon gyakorolnám, amit anyum bevásárlás után kipakol a szatyorból. 
A macskaélet hátulütőjére inkább nem gondolok: egerészés, vagy ha véletlenül a bezárt szobában jönne rám a szapora... és jól kikapnék érte.   


2. Melyik tulajdonságod tartod a legrosszabbnak?
Soroljam? Hosszú lista lenne. :) De a legrosszabb az, amikor egyszerre túl sok információt szeretnék a környezetemmel megosztani, aztán jól összekutyulom a mondanivalómat, és csak néznek rám, mint borjú az új kapura, hogy akkor most mit is akarok mondani? 


3. Elégedett vagy-e a mostani helyeddel a világban, illetve saját magaddal? Ha változtathatnál, min változtatnál?
Bennem is gyakran megfordulnak ezek a kérdések. De olyankor mindig arra gondolok, hogy vannak olyan emberek, akiknek nincs otthonuk, nekem meg hála az égnek van. Úgyhogy azt mondom, a helyemmel elégedett vagyok. A saját magam dolgát illetően pedig... hát na... alkalomadtán nyavalygok a súlyom miatt, de ha eszembe jut a barátnőm, aki meg azért küzd, hogy hízzon, és az én kilóimat irigyli, akkor azt mondom, jó vagyok így, ahogy vagyok. Nem tudnék a kívánt eredmény érdekében napi egy joghurton élni. Éljen a vajas kenyér, paradicsommal! :)

4. Allergiás vagy-e valamire? És ha igen, mire?    
Igen. Valamilyen gyógyszerre. De meg ne kérdezd milyenre, mert folyton elfelejtem. :P

5. Melyik a kedvenc könyves vagy filmes karaktered? Miért?
Uh. Kettőt, és könnyebbet. Sok kedvencem van, ezért nehéz köztük választani. De ha már kell, akkor a legújabb könyves hősnőmet említeném meg, a Pokoli szolgálatos Lilian Sanderst. Ő egy olyan lány, aki üzletet köt az Ördöggel, a húga életéért. Csak nem jön össze a dolog, viszont Lil örökre a pokol urának bérgyilkosa marad. Amíg fel nem veszi a harcot a legfőbb rosszfiú ellen. Tetszik, hogy a csaj belevaló, küzdőképes, kitartó. Az ilyen könyves amazonokat szeretem, nem a kényes, hp típusú libákat.

6. Milyen lenne számodra a tökéletes nap?
Bikiniben, ahol nem lát senki, lábamat a Borzsa folyó vizébe lógatva, kezemben egy jó könyvvel, miközben a citromos sörömet kortyolgatom, a párom masszíroz. :)

7. Vannak-e bakancslistád? Ha van, akkor mi szerepel az első három helyen? 
Anno volt, de most már nincs, mert sosem a felsorolt pontok szerint haladtam.

8. Melyik a legkedvesebb női, illetve férfi neved?
Nagyon tetszik az Emília név, a kislányomat is így akarom nevezni. :) Férfi nem igazán van, talán Krisztián.

9. A pohár szerinted félig üres, vagy félig teli?
Félig teli.

10. Mi volt életedben eddig a legnagyobb teljesítményed, amire büszke vagy?
Nem mondhatnám, hogy büszke. Inkább nagyon örültem neki. Amikor évekkel ezelőtt egy hittanversenyen több mint 60 résztvevőből, én lettem a 8. helyezett. Jó nehéz kérdések voltak ám. :P

Most pedig jöjjenek az én díjazottaim, és a nekik szánt kérdéseim:

1. Mit szeretsz jobban: olvasni vagy filmet nézni? 
2. Meg vagy elégedve a mai könyvadaptációkkal?   
3. Milyen zenét szeretsz? Kedvenc bandád esetleg? 
4. Megosztanál egyet a cikis történeteid közül?
5. Kiskorodban mi akartál lenni? 
6. Mit szeretsz a blogolásban? 
7. Hogy látod magad 10 év múlva? 
8. Melyik állatot szereted, és melyiktől félsz a legjobban?
9. Játszol valamilyen hangszeren?
10. Ha egy filmes vagy könyves karakter bőrébe bújhatnál egy napra, ki lenne az?
  
 

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm :)) Összeszedem magam, és én is megcsinálom a magam kis kérdéseit :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Kitöltöm, bár kérdés feltevésben nem vagyok egy zseni, majd kiötlök valamit. kkkk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit. :)
      Szerintem pedig jó érdekes kérdéseket fogsz feltenni. :D

      Törlés
  3. Jujjj köszi Babybogyó :). Nagyon cukker vagy, hogy rám is gondoltál :). Pont szabin leszek a héten így neki is állok :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne köszönd, szívesen adom. :D Álljál, kivi vagyok a válaszaidra. :)

      Törlés
  4. Köszi a díjat ;) Ígérem összeszedem magam és megkreálom majd én is a kérdéseket, de jelenleg ezer felé kell rohangálnom. Tutkó elkészítem, csak a tájm a megmondhatója, mikor. A kérdéseid nagyon jók. ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám is! :) Hamarosan kikerülnek a válaszok! ;) Remek kérdéseket tettél fel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. :) Már várom a válaszaidat! :) Igyekeztem normális kérdéseket feltenni, örülök, hogy tetszettek. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...