2022. december 9., péntek

Őszi olvasónapló #3


     Halihó!

Úgy tűnik maradok az évszakos olvasónaplóknál, de nem baj, amilyen keveset olvasok (sajnos) mostanában, ez a lista sem lesz túl hosszú. Igaz néhány könyv karcolgatta a 800 oldalt, úgyhogy nem olyan nagy csoda, hogy egy-egy könyvvel hosszabb ideig tartott az olvasás.



    Nyár végén kezdtem, majd ősz első hónapjában fejeztem be Gregus Gábor humoros, kalandos, akciódús regényét, A gyilkos tündérek városát, amiben olyan kellemeset csalódtam, hogy az csuda. 


     Aztán folytattam a sort Marissa Meyer Fairest című történetével, a Holdbéli krónikák 3,5 részével, ami a főgonosz Levana királynő életét mesélte el. 
A Holdbéli királyság ármánnyal teli kígyófészkéről érdekes, egyben gusztustalan volt olvasni, ahol fő a szépség, a ravaszság, utóbbiból Levanánál pedig nem volt hiány. Az elsőt pedig elérte "mágiával", a csillogással. Sokszor szántam ezt a szeretetre éhes nőszemélyt, de a végén bebizonyította, hogy nem hiába ő a fősorozat nagy gonosza.

Szívesen olvasnám magyarul is, szerintem megérdemelné a fordítást.



     Októberben Vi Keeland Kockázatos kaland című könyvével folytattam a sort, amit kedvenccé avanzsáltam! A főszereplő fickó lehengerelt, ritkán olvasok ilyen kitartó, minimálisan durcáskodó pasiról, aki mindent megtett a kiszemelt hölgy kegyeiért. 
Eszméletlen aranyos, romantikus és szexi volt ez a kötet, remélem ezután Keeland könyvei hasonló érzést fognak kiváltani belőlem.



     Aztán jött az első L. J. Shen könyvem, a Bostoni bikák első része, A szívtipró, ami előtt nem ártott volna elolvasnom még néhány könyvet az írónőtől, mert a történetei nagyja ha nem is olyan szorosan, de azért  kapcsolódnak egymáshoz.

Ez a kötet egy nyálas ficsúrról és egy íjászkodó rút kiskacsáról szólt, amit olyan szépen csűrt, csavart és tálalt az írónő, amitől köszönöm szépen, csodásan jóllaktam. Jöhet a következő rész! 

   

      A következő olvasmányom előolvasás volt, mégpedig Jay Kristoff  Vámpírbirodalom sorozatának nyitókötete, ami azonos címmel látott napvilágot. 

Ez a három idősíkon futó történet olvasói létem egyik legfelemelőbb olvasmánya volt. Izgalmas világ, a cselekményvezetés nem különben. A karakterek mindegyike wow, a történet komplex, kiválóan összerakott. A kötet tele van meglepetéssel, könnyel, drámával, feszültséggel, bajtársiassággal és humorral... meg persze gusztustalan vérszívókkal... és olyan fordulatokkal, hogy a fal adja a másikat. 



    Marissa Meyer Holdbéli krónikák sorozatának negyedik részét, a Wintert, igyekeztem elhúzni, mert nem szerettem volna túl hamar elbúcsúzni ettől a kiváló történetzárótól. Annyira szerettem! Tele volt körömlerágós és akciódús pillanatokkal, nyomokban édes romantikával, és olyan csúcs lezáró fejezetekkel, hogy leesett az állam. Csak elismerően tudok nyilatkozni erről a kötetről. Meg úgy az egész sorozatról. 



     Aztán végre kézbe vehettem az Egy boszorkány naplóját Leda D'Rasitól, amiben több apró Luna-féle sztorin sírhattam jókedvemben. 
Nem csalódtam ebben a vékonyka kötetben, a főhősnő hozta a szokásos formáját, azt a  hibbant, bohókás, szexi nőszemélyt aki minden hülyeségben benne van, ezt a tehetségét pedig apácaként - legnagyobb örömömre - bőven kamatoztatta.



     Ezután lehetőséget kaptam Vincze Ágnestől hogy elolvashassam a Kárrendezés című könyvét, ami betegségről, szívfájdalomról, küzdeniakarásról szólt. Megtaposott ez a kötet, de abszolút nem bántam meg hogy elolvastam, nagyon sokat adott! 



     Végül az ősz utolsó olvasmányaként a hőnszeretett A szerelem képletét választottam Ali Hazelwoodtól, nem véletlenül. Egyrészt a hype, másrészt a Kárrendezés után szükségem volt valami rózsaszínre, ez az álkapcsolat rom-kom pedig tökéletes választásnak bizonyult. Minden percét élveztem, sokszor mosolyogva olvastam, persze komolyságot is tartalmaz, de mindent összevetve az utóbbi idők egyik legszórakoztatóbb olvasmánya volt. Nem bántam meg, hogy megvettem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...