2013. március 22., péntek

Aki keres, az talál... néha többet is


     Ez a bejegyzés azért született, mert amikor a TK projekthez aláfestőzenét kerestem, plusz nézelődtem a többi fanvideó között, találtam pár olyan zenét, ami nagyon megtetszett.

Hurts - The Road

Eredetileg ezt a dalt szántam a Tündérkrónikák videó alá, de Nicosia meggyőzött, hogy jobb Ryan Star. :)



Scanner - Salvation

Egy egész jól összerakott fantrailernél találtam erre a számra, és olyan sokszor hallgattam már, hogy megszerettem.



Ryan Star - This Could Be The Year

Egyik kedvenc Star dalom, csak kár, hogy a vége picit átmegy lájtosabb előadásmódba.



Neon Trees - Girls And Boys In School

Ezzel a dallal egy ICED fanvideónál találkoztam, és nagyon tetszik! Rákerestem a csapat többi számára, és bizony azok közt is van pár kellemesen hallgatható, pörgős darab. De ez a number1, főleg a vége, ahol az énekes eltér az eleji énekléstől.



The XX - Intro

Ez most egy kakukktojás lesz, mert semmi köze a TK-hoz, viszont a Fifty Shades sorozathoz igen. Pár hónapja ismerkedtem meg ezzel az anyaggal, amikor az első videómat készítettem. Egyrészt azért mutatom meg, mert nagyon tetszik, másrészt azért, mert hamarosan szeretnék csinálni egy befejező videót A szabadság ötven árnyalatához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...