2022. február 19., szombat

Januári olvasónapló #2

     Sziasztok!

Ahogy korábbi olvasónaplómban ígértem, jövök egy ugyanolyan bejegyzéssel, amiben a januári olvasmányaimról emlékezem meg.


Jöjjön hát a kis lista. :)


      2021-et romantikus fellegbe csomagolva fejeztem be, és mivel tetszett ez a rózsaszín burok, úgy gondoltam, időzöm még benne egy kicsit. Legalább még egy könyv erejéig. Ezért gyorsan fellapoztam Christi Caldwell A gróf ágyában című történetét, amiben egy nemesember törvénytelen lánya, Verity szeretné megtalálni Anglia egyik elveszettnek hitt grófját egy exkluzív interjúért, amivel megtarthatja újságírói munkáját, viszont a nyomozás nem sétagalopp, a siker érdekében még a csatornába is lemászik, ám amit ott talál, az fenekestül felforgatja az életét.

Az érdekes alapsztori ellenére kicsit nehezen indult be nálam a történet, de amikor már összecsiszolódtunk, nem volt megállás, minden percben olvasni akartam a könyvet, annyira megtetszett. Végtelenül szórakoztató, amolyan hangosan nevetős sztori volt ez nálam, ami magával húzott drámai, buja és bájos, romantikus pillanatokat egyaránt.


     Nem tagadom, a sok romantikustól kicsit megcsömörlöttem, és mivel épp Angela Marsons-tól a Gyilkos igazság kacsintgatott rám, neki is kezdtem az olvasásnak. A történet ezúttal egy elit iskolába vezetett, ahol egy kislány lelte halálát, amiről eleinte azt hitték öngyilkosság, ám csakhamar kiderült, hogy bizony nem az, így volt Kimnek és csapatának mi után nyomoznia.

Ez a történet is erős volt, főleg, mert egy olyan világot mutatott meg nekem, amihez gyomor kell.


     Az Alkonyat képregények csak úgy beröppentek a képzeletbeli kosaramba. Kicsit elfáradt az agyam a másfél hónapos intenzív olvasástól, de mivel kényelmetlenül érzem magam ha csak egy nap is kimarad nálam az olvasás öröme, ezért döntöttem úgy, hogy megveszem a Twilight Saga első részének, két kiadványba osztott történetét. Nem vagyok fan, inkább csak elvagyok a sorozattal, igaz filmen kedveltem az Alkonyatot, de könyvben nem igazán, viszont a szép rajzokat látva nagyon izgatta a fantáziámat a képregény.

A történet adott - a vámpírsrác és az emberlány egymás iránti vágyódása:  egyiküknek forr a vére, a másik meg szívesen tisztára nyalná a csókra szomjazó artériáit -, a fontosabb mozzanatok szerepelnek benne, nincs felesleges sallang. Gyorsan haladós, elképesztően szép rajzokkal, fényes fotópapírra (vagy mire) nyomtatva. Keménytáblás, védőborítós, extra nehéz képregények, nagyon tetszenek! Sajnálom, hogy a folytatások nem jelentek meg ilyen formában, mert ha a regényekre nem is, de a képregényekre szívesen rááldoztam volna a könyves keretem egy részét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...