2020. december 4., péntek

Novemberi olvasónapló

 

     A novemberi olvasmányaim mennyiségével alulmúltam az októberit. Akkor három könyvet tettem magamévá, na a múlthónapban két regénnyel mulattam az időt. Kedvem az lenne több könyvhöz is, csak pechemre a napi rutinjaim több időt vesznek ki a napból, ami az olvasás rovására megy. Mindegy, nem vagyok túlságosan elkeseredve, mert az a két olvasmány viszont nagyon jó volt!


     Az első könyv a Boszorkánydinasztia sorozat negyedik részének második fele - hű, de jól hangzott ez a mondat. :D Vagyis Leda D'Rasi: Mindörökké 2., amit a legutóbbi bejegyzésemben már agyondícsértem, nem véletlenül. A cselekményvezetés, a karakterek (azon belül is a karakterfejlődés) mind jóllakatták olvasó énemet, úgyhogy november első könyve kellemes élményt nyújtott.



     Második alanyunk Martin Kay - Eastern sorozatának folytatása, a Titkok útvesztője, amit az írónak köszönhetően még megjelenés előtt kezdhettem el olvasni. Erről a könyvélményről a héten készülök közzétenni egy hosszabb értékelést, amiről elöljáróban annyit, hogy jobban tetszett, mint az első rész.

Amint látjátok, a novemberi olvasmánylistám is nyúlfarknyi lett, de még mindig azon a véleményen vagyok, inkább a minőség, mint a mennyiség.

Decemberben sem fog kifolyni a szemem a sok olvasástól, sokkal inkább a blogolástól, ugyanis elég sok értékeléssel vagyok elmaradva, amit e-hónapban szeretnék orvosolni... remélem összejön!

Ti, milyen könyveket olvastatok novemberben? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...