2016. január 6., szerda

Könyvek - amiket vásároltam és kaptam #5


     Üdvözlök mindenkit, végre elértem az idei első posztmegosztáshoz, ami nem másról szól, mint a polcom legújabb lakóiról. Még 2015 utolsó napjainak egyikén szerettem volna megmutatni őket, de egye-fene, jobb az ilyen poszt később, mint soha.
Ezúttal nyolc drágaszágot mutatok nektek, amik között van saját vásárlás, és néhány recipéldány is. Idén remélem többször tudok majd jelentkezni ilyen jellegű beszámolóval, főleg úgy, hogy most már megdupláztam az elolvasott könyveim után félretett pénzt. Vagyis amint elolvasok egy könyvet, már dobom is a perselybe azt a pár száz forintnak megfelelő összeget, ami remélem nagyon hamar gyarapodni fog, hogy minél hamarabb rendelhessek valami jófélét. Oké, nem pofázok tovább, következzék a lényeg.


     A megjelenések után nem sokkal kaptam ezt a két szépséget az írónőtől, amikért a mai napig hálás vagyok!
Mindkettő gyönyörű kiadás, a Frigg rokkája még rá is tett egy lapáttal, mert a belső borítón az Orion csillagkép látható. Mindkét könyv kapott saját, beépített könyvjelzőt, védőborítót, a külsejükben nincs is semmi kivetnivaló.
Amint láthattátok az évösszegző posztomban, a legjobb 2015-ös könyv nálam a Gombi3 lett. De az egész trilógia nagyon jóra sikerült.
A Sonja borítós FR is érdekes volt, de abban a kukacoskodó énem már talált kivetnivalót. Ebben az esetben a külső nyert leginkább.


     A blogturnés állomások között nézelődtem, amikor feltűnt Anna Randol történelmi romantikus regénye. Megtetszett, ezért tettem egy próbát, felkerestem a General Press kiadót, hogy nagyon szeretném elolvasni és írni róla a blogomba. Rövidesen kaptam a nagyon kedves válaszlevelet, felgyulladt a zöld lámpa, aztán már olvastam is, és még meg is kaptam a könyvet! El sem hittem, hisz a kiadók nem szeretnek külföldre könyvet küldeni, de ezek szerint meggyőzte az illetékest a blogom.
A könyv tetszik, külsőleg és történetileg is. A védőborító alatt a többi rész szép fehér, amin sárga betűkkel feszít a szerző neve és a regény címe. Külön érdekesség, hogy a lapok oldala sárgára van festve. Kicsit régies hangulatot kölcsönöz a papírnak.
Az Elfojtott sikolyt is kunyiztam, nem bántam meg az olvasást, állati jó! A krimitörténet is, és maga a könyv is nagyon szép és igényes. A borító vastag kartonból készült, két oldalt betűrve. Mutatós, masszív, a színek is nagyon jók. A történet nagyon tetszett, sokrétű, bonyodalmas, izgalmas, a főszereplő haláli, körmönfont, ironikus és bátor. Külön érdekesség, hogy az írónő első regénye, és eszméletlen, mennyire jól sikerült.


     Ezt a magyar erotikával megbolondított csillivilli könyvet az írónő jóvoltából olvashattam el.
Nagyon vártam az olvasást, aztán meg azt, hogy végezzek vele.
Eléggé vaskos, a borító pedig nagyon szép (a nő Sylvia Day Afterburn/Aftershock Giannájára emlékeztet), külsőleg csudajól néz ki. A borító viszont elég sérülékeny, vékony, vigyázni kell rá. Magát a történetet nem szerettem, igaz voltak benne elhintve jó részek, de összességében csalódtam.


     Miután az Athenaeum átvette az Eredendő bűnösök sorozatot, eltökéltem, hogy beszerzem az összes részt. Az első könyvet régóta megvettem, a másik két részt viszont hanyagoltam. Hülye vagyok, mert most meg úgy kell nyomozni Az angyal és A herceg után. :/
Az űrnőt is nagyon szeretném, de A szentért vagyok igazán megveszve, úgyhogy azt muszáj volt megvennem. Baromi jó könyv, külsőleg és belsőleg pedig remekül passzol az egmontos kiadásokhoz. Ez a rész az eddig a nagy favorit.
Te, ott, aki még nem olvastad Tiffany Reisz remek sorozatát, ajánlom, kezd el! Persze, ha már elmúltál 18, és nem veted meg a sötét erotikát. 
A karakterekért érdemes igazán olvasni ezeket a könyveket. 


   Vavyan Fable: Álmok tengere című könyvét már azelőtt akartam, mielőtt a kölcsönpéldányt végigolvastam volna. Ez a történet valóban Best Of, majdnem erről szólt az első könyves posztom a blogon.
Csúcs fantasy, haláli szereplőkkel, nagyon jó humorral és telis-tele kalandokkal. A történet mellett a borítóért is odavagyok. Szerintem nagyon szép. Belül, a fejezetek és a bekezdések eleje tele van apróbb és nagyobb fantáziadús rajzocskákkal, amik külön tetszenek, nagyon találóak.
Eleinte keménykötésben szerettem volna, de a puhaborítósnak is nagyon örülök, főleg, hogy így spóroltam, ami elősegítette, hogy vegyek valami más könyvet is. 


     Sok szép és jót hallottam/olvastam már Kresley Cole-ról, úgyhogy nagyon szerettem volna olvasni tőle valamit - de nem egy félbehagyott, sokrészes sorozatot, ezért kíváncsian vártam a véleményeket az Arkánum krónikák első részéről. A pozitív kritikák hamar meggyőztek, így meg is rendeltem a Méreghercegnőt. Eleinte nagyon szerettem, aztán sok dolog idegesíteni kezdett benne. Végül levontam magamban pár pontot, de még így is egy klassz történetnek tartom ezt a sorozatindítót.
Szeretem a könyvmolyképzős könyveket, nagyon csini könyvborítókkal csábítják az ember szemét. Nagyon szeretem a dombornyomásos feliratokat, kellemes a tapintásuk, ezen pedig bőven van mit tapizni. A képen lévő fiatal páros nagyon emlékeztet Blake Lively-ra (Gossip Girl) és Daniel Gillies-ra (The Originals). Kicsit másként képzeltem el a szereplőket mint akik a borítón vannak, de így is jól fest az egész, és már nagyon várom, hogy a többi könyvet is lássam/olvassam.


    A magyar megjelenés előtt szemet szúrt ez a könyv, már csak a borítója miatt is. Odavagyok érte! Komor és egyben gyönyörű is, plusz passzol a történethez.
Erre a könyvre négy hónapig vártam, mert egyszer nem találták, aztán az eladó elfelejtette újrarendelni, utána pedig a könyvesbolt tulajával volt valami, és nem szerezte be a rendeléseket. Frászt kaptam már tőlük. A bűvös negyedik hónapban végül meguntam a várakozást, elmentem megkérdezni hogy akkor most mi van, mire közli az eladó, hogy egy hete írt sms-t, miszerint megvan a könyvem. Amit nem kaptam meg, pedig tényleg megírta, mutatta a mobilján. De hiába esküdött össze ellenem minden, a Sötét páros első része mégis a polcomon landolt. Rögtön meg is rendeltem a folytatásokat, remélem azokkal nem lesz ennyi gubanc.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...