2013. november 22., péntek

Christina Lauren: Gyönyörű rohadék


     Ha nincs kedvetek a nagy érzelmekhez, hanem csak egy könnyed, szimpla, vicces de jó kis erotikus könyvet kerestek, akkor azonnal kezdjetek neki Christina Lauren Gyönyörű rohadékjának!

 Lauren & Christina

     Egy ambiciózus gyakornok. Egy perfekcionista igazgató. És rengeteg indulat.
Chloe Mills esze borotvaéles, mindent belead a munkájába, és éppen most szerzi az MBA-diplomáját. Egyetlen problémája van csak: a főnöke, Bennett Ryan, aki szigorú, korlátolt, tapintatlan – és teljes mértékben ellenállhatatlan. A Gyönyörű Rohadék.
Bennett Franciaországból tért haza Chicagóba, hogy fontos szerepet vállaljon a családi médiavállalkozásban. Nem gondolta volna, hogy az az asszisztens, aki oly sokat segített neki innen, Chicagóból, míg ő külföldön volt, egy káprázatos, ártatlanul provokatív – és végtelenül dühítő – lény, akit mostantól mindennap látnia kell. A pletykák ellenére Bennett sohasem csípett fel nőket a munkahelyén. De Chloe annyira csábító, hogy már hajlandó érte kijátszani – vagy akár nyíltan felrúgni – a szabályokat, csak hogy megkaphassa őt. Az irodaépület bármely zugában.
Mikor az egymás iránti étvágyuk eléri a kritikus pontot, Bennettnek és Chloének dönteniük kell, milyen áldozatot hajlandók hozni, milyen nyereségért.



     Mit is lehetne erről a könyvről írni... hirtelen újból a hajdani csirkés csávó jut eszembe, akinek a stílusában tudnék nyilatkozni: finoman perverzes, töménytelen erotikusos, mocskos beszédes, de szexis.
Történetileg semmi újat nem ad egy harcedzett olvasónak, viszont mégis, kategóriájában a kiemeltebbek közé sorolnám. Meglepett, mert piszkosul jól megvan írva. Igaz nem szól másról, mint főnök és feltörekvő alkalmazott túlfűtött kapcsolatáról, viszont az jó nagy adag ellenszenvvel és háborúskodással van megfűszerezve. És az a sok szócsata, valamint félreértett indulattal teli esemény jelenti a történet sava-borsát.
"Levette a zakóját, és átadta nekem. Én meg belöktem a csomagtartóba.
– Óvatosan! – mondta kioktató hangsúllyal.
– Nem vagyok a csicskása. Rakja el maga a francos kabátját!
Felnevetett, majd lehajolt, hogy felvegye a bőröndjét.
– Jézusom! Csak annyit szerettem volna, hogy fogja meg egy pillanatra!
– Oh! – Az arcom égni kezdett, hogy mennyire túlreagáltam a dolgot. Benyúltam a csomagtartóba, kivettem a zakót, és a karomra terítettem. – Bocsánat!"
Nagyon tetszett ez az adalék, mert végre nem azt olvastam két oldal után, hogy egy hülye tyúk egy csábos pillantás és egy meleg simogatás után a nagyágyú drága cipői elé hull.

Chloe akaratos, céltudatos, nagyon megnyerő amazon.
"– Ha el akarsz jutni a csúcsra, alulról kell kezdened! Válj olyan emberré, aki nélkül a főnököd nem tud meglenni! Légy a jobb keze! Ismerd meg a világát, és majd kapva kap utánad, amint megszerezted a diplomát!
Pótolhatatlan lettem. És valóban én lettem a jobb keze. De olyan jobb kéz, amely legtöbbször behúzott volna neki egy jó nagyot a nyomorult képébe."
Bennett pedig mocskos szájú, igazi bunkóként jön le Chloe szavait és gondolatait olvasva, de mivel a szerzőpáros mindkét szereplő szemszögéből bemutatja a történetet, így Mr. Ryan-t is sikerül megismerni. Jópofa hapsi, tetszett az a perverz feje.
"Hát, kergessen meg egy nagy faszú törpe, ha nem ez a nő a legcsábítóbb ribanc a világon!"
És azzal, hogy nyomon követhettem az ő érzelemhullámait, egy másodpercig sem tudom tovább összehasonlítani Sara Fawkes Mr. Hamilton-ával.


Összesítés: kellemes, izgalmas olvasmány minden téren, ami nem rendelkezik sem túlkomplikált történettel, sem főszereplőkkel. Könnyen emészthetősége mellett tényleg nagyon vicces, olyasfajta történet, ami kellemesen ellazítja az agytekervényeinket.

9/10 


 

2 megjegyzés:

  1. Hát igen,ez a könyv nekem is nagyon bejött :) Jókat nevettem rajta és a karakterek sem utolsók ;) :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem utolsók bizony, és az sem amit és ahogyan és amikor művelnek. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...