2015. január 24., szombat

2015 Évkezdő Book Tag

     
     Egy ideje tervben volt már ez a book tag, és mivel még vastagon benne vagyunk a januárban, ezért gondoltam belefér ha most kitöltöm.
Lássuk azokat a kérdéseket.


1. Hány könyvet szeretnél elolvasni az idén?

50-et mindenképp! Sajnos tavaly ez a szám nem jött össze, de idén tuti rágyúrok az olvasásra, sőt ha még túl is szárnyalnám, az még jobb lenne.

2. Új évi fogadalmak a könyvekkel kapcsolatban...?

Hmm... nem is tudom. Mondjuk:
- a polcomon lévő eddigi olvasatlan könyveimet elolvasni
- kijelölt sorozatokat befejezni
- "Polcra velük!" címkés példányokat (nagyon szeretném) beszerezni. 

3. Melyik az a könyv (csak egy konkrét!), amit biztosan elolvasol idén?

Erre most egyből C. J. Roberts: Captive in the Dark - Fogoly a sötétben c. könyve jutott eszembe. Rázós könyv, rázós téma, rázós szereplők... pont nekem való. :) Már az angol kiadást is nézegettem egy ideje, főleg a borítója miatt, mert nagyon tetszett, de ugyanúgy a fülszöveg is elég érdekfeszítő volt. Plusz sok figyeltemnek is tetszett, ami még inkább megdobta a lelkesedésemet. Nem is kérdés, hogy ezt a könyvet elolvasom. Nem is olyan sokára, ugyanis ez lesz a következő.

4. Mely trilógiát/sorozatot fejeznéd be ebben az évben?

Újra itt a válaszom. De legfőképp Cassandra Clare könyveit mindenképp.

5. Ha már a trilógiáknál és a sorozatoknál tartunk, melyik trilógiába/sorozatba  (mindegyikből max. 2) kezdenél bele?

Szeretném elolvasni Veronica Roth Beavatott sorozatát, valamint Nora Roberts Kulcs-trilógiáját. Mindkettő régóta tervben van... túl régóta.


6. Melyik egyrészes/ kétrészes könyvet (max.3) olvasnád el 2015-ben?

Jane Austen: Büszkeség és balítélet
Marie-Aude Murail: Oh, boy!
Kleinheincz Csilla: Ólomerdő


7. Válassz ki két könyvet, amit csak azért szeretnél elolvasni, mert jókat hallottál róla!

A Rubinvöröst még a film előtt szerettem volna elolvasni, végül se nem olvastam, se nem láttam... de az idén szeretném kivégezni a trilógiát, ahogy a mozit is. 
Az Outlander pedig a sorozat megjelenése óta került még inkább az érdeklődési körömbe.


8. Válassz két olyan könyvet, amit a borítója miatt fogsz elolvasni! 

Gondolom az Obszidiánt nem kell bemutatnom, kevés olyan ember van aki nem ismerné. Az Embrace borítója pedig szerelem első látásra, nagyon szépséges. Remélem a történet is olyan jó lesz, mint amilyen a borítója.



4 megjegyzés:

  1. Az Ólomerdőt csak ajánlani tudom, nálam azonnal kedvenc lett. A Büszkeség és balítélet nekem is a listámon van, de őszintén szólva jó pár évvel ezelőtt, mikor belekezdtem, nem jutottam tovább húsz oldalnál. Remélem, most máshogy lesz, mert kezdem úgy érezni, velem van a baj, hogy egy ekkora klasszikustól a falra mászom. :/
    Sok sikert a terveidhez! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Ólomerdő melyik változatát olvastad? Nekem a régi van meg, nem a bővített, de remélem, így is jó lesz. :)
      A Büszkeség és balítéletet eddig én is kerültem, de most már csak odanőttem annyira, hogy értékelni tudjam. Majd kiderül. :)
      Köszi szépen, remélem sikerül minden!

      Törlés
    2. Az új verziót olvastam. Az írónő itt írt arról, hogy mit változtatott a régihez képest:
      https://kleinheincz.wordpress.com/2014/04/21/regi-uj-olomerdo/
      A történet tehát lényegében ugyanaz, csak az új jobban előkészíti a folytatásokat, közelebb hozza a karaktereket az olvasóhoz, mint az eredeti, gondolom. Úgyhogy szerintem jó a régi is, ha pedig megtetszik és valamit nem értesz a második részből, akkor még mindig kivehetsz a könyvtárból egy új verziót. :))

      Törlés
    3. Sajnos a könyvtárunk alig tartalmaz magyar könyveket, azok is inkább szépirodalom, de ha úgy adódik, hogy megtudom szerezni az új verziót, mindenképp megteszem. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...