2022. március 15., kedd

Megnézném #1

    Sziasztok!

Úgy tűnik jól megy nekem az alapítsunk még egy új rovatot dolog, ezért az első Várós poszt után újabb szemezgetős bejegyzéssorozatba vágom bele a fejszém, amiben néhány betervezett filmet és sorozatot veszek górcső alá.

Nem vagyok egy művészfilmes fajta, persze nagy ritkán elkap a hangulat, de inkább a szórakoztató, blockbusterek felé húzok. Az agykikapcsolós, látványos mozikhoz vagy a könnyed romantikusok felé. Filmes tekintetben eléggé le vagyok maradva, viszont most összegyűlt egy csokorra való, amire kíváncsi vagyok. Íme:




     Sally Thorne
Gyűlölök és szeretek c. romkom történetét nemrég fejeztem be, nagyon tetszett, a belőle készült filmet pedig minél hamarabb látni akarom. Lucy Hale külsőre teljesen hozza a főszereplőt, Austin Stowell első látásra egy kicsit sántít, de kíváncsian várom, hogy hozza majd a karaktert. Belelestem néhány véleménybe, negatívat nem láttam, úgyhogy kíváncsian várom az adaptációt. (khm... megnéztem és többnyire elégedett vagyok) 



     Zack Snydertől Az Igazság Ligájára is befizetek már végre. Régóta szerettem volna megnézni az ő verzióját, csak a négy órás hossza picit eltántorított. De a Gunn féle Az öngyilkos osztag után kedvet kaptam a DC filmjeihez, úgyhogy hamarosan sort kerítek rá.



     Ha már DC, ki nem hagynám a Jokert. Nagyon érdekel ez a lélektani dráma is.



     Persze a Robert Pattinson főszereplésével kijött Batmanre is vevő vagyok, és mivel a snyderes liga filmmel bemelegítek már, az új bőregér kalandja a maga három óra játékidejével meg sem fog kottyanni.


     Ugyan ez már nem szuperhősfilm, de Gal Gadot miatt felfigyeltem a legújabb Agatha Christie filmadaptációra, a Halál a Nílusonra.


     Azért egy film erejéig még látogatást teszek szuperhősfalván, mégpedig a Pókember: Nincs hazaút c. mozi miatt. Figyelemmel kísérem a marveles filmeket, miért pont ez maradna ki? Meg amúgy is szívlelem a korábbi Pókembereket, itt meg feltűnnek, szóval...


     A jókislány belezúg a rosszfiúba sablonról a Miután ugrik be elsőnek, ami nagyon nem tetszett, viszont szívesen megnéznék egy ugyanolyan kategóriába eső filmet, és mivel megláttam Az ablakomon át előzetesét, ami ugyanazt a klisét követi, úgy gondoltam megnézem, hátha tetszeni fog.


     Egy kis humoros-kalandos filmet is szívesen néznék már, erre nem szembejött velem a Dzsungeltúra?


     Francine Rivers neve ismerős volt a helyi keresztény könyvesbolt kínálatából, de csak akkor kezdtem érdeklődni az írónő munkássága iránt, amikor megláttam a Megváltó szeretet című regényéből készült film előzetesét. Nagyon megfogott a történet, kíváncsi vagyok rá, ezért majd szeretném elolvasni a könyvet, és persze megakarom nézni az adaptációt is. 


     Természetesen a Bridgerton család második évada is várós, szerencsére már nem is kell olyan sokat aludni. Remélem jó lesz, és okoz majd olyan kellemes meglepetéseket mint az első évad. Csak mellette ne okozzon annyi csalódást is. Mindegy, remélem szeretni fogom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...