2020. november 14., szombat

Sokadik Book Tag

     Fogalmam sincs eredetileg milyen néven fut a következő Book Tag, mindenesetre ez nekem már a sokadik lesz, úgyhogy nézzétek el a "frappáns" címet.

A tagre ismét kedves ismerősöm, Niki hívott ki molyon, amit ezúton is köszönök szépen! :) 

1. Cry Baby - egy könyv, amin sírtál. 

     Könyvmolyságom alatt elég sok könyvön sírtam. De ami legutóljára könnyet csalt a szemembe, az J.D. Barker: A hatodik éjszaka volt. Elszontyolodtam a vége miatt. 


2. Dollhouse - Kedvenc részed egy sorozatból.

     Az idei olvasmányaimnál maradva, Leda D'Rasi: Midörökké 1-2-re esett a választásom. Szerintem ez a (két) kötet sikerült a legkiforrottabra, leghumorosabbra, legakciódúsabbra, legérzelmesebbre. 

3. Sippy Cup - egy olyan könyv, amiről bemeséled magadnak hogy jó, de igazából nem az (legalábbis szerinted). 

     Ezen nagyon el kell gondolkodnom. Az igazat megvallva nem jut eszembe ilyen könyv. Olyan igen, ami újraolvasásnál már nem tetszett anyira, de még arra sem mondanám, hogy rossz, csak bemesélem magamnak, hogy jó. 

4. Carosuel - egy könyv, aminek az adaptációja jobban tetszett, mint maga a könyv. 

     Ezt a kérdést sok tagnél megválaszoltam már, és most is csak azt tudom írni, hogy Az éhezők viadala - Futótűz. Amit a könyvben nem szerettem azt a filmből kihagyták, úgyhogy... 

5. Alphabet Boy - kedvenc kötelező olvasmány.

     Erre is csak azt tudom írni mint a többi ilyen tages kérdésnél, hogy nincs ilyen. 

6. Training Wheels - egy könyv, amit próbáltál elolvasni, de nagyon nem ment. 

     Robert Merle: Állati elmék c. könyvével nagyon megküzdöttem. Keserves olvasmányélmény volt. A történet egyik fele, ami a kutatólaborral foglalkozott tetszett, de a politikai részeken szó szerint bealudtam. 

7. Soap - egy könyv, amit a kádba is magaddal vittél, olyan jó volt. 

     Több ilyen könyv volt, (már ha nem épp zenét hallgattam) de már nem emlékszem címekre. Amióta pedig megszületett a kisfiam, nincs alkalmam kádas olvasásra. Örülök, ha gyorsan lezuhanyozom. :D

8. Pity Party - kedvenc könyv, amit szülinapodra kaptál. 

     Nem szoktam könyvet kapni, inkább pénzt, amiből a kiszemelt regényeket vehetem meg, és a vásárlást sem pont szülinapom környékén ejtem meg. De mégis mondanék egyet, amit szülinapi ajándéknak tekintek, méghozzá Sarah MacLean: Hozományvadászok kíméljenek! c. könyvét, amit nagyon, de nagyon szerettem! 

9. Tag You're It - egy könyv, amit most utálsz, de régen a kedvenced volt. 

     Úgy érzem ez a harmadik kérdés, csak újragondolva. Nem, nincs olyan könyv amit utálok, de régen szerettem. 

10. Milk & Cookies - mi a kedvenc ételed/italod olvasáshoz? 

     Kávé vagy tea. Favorit nasim nincs, de nem is szeretek olvasás közben eszegetni, félek, bogy véletlenül összemaszatolom a könyvet. 


     Ha van kedvetek, nyugodtan töltsétek ki Ti is a taget hozzászólásban vagy a saját oldalatokon. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...