2017. november 19., vasárnap

Giga Book Haul


     Üdv mindenkinek!
Régen volt már könyves mutogatós posztom, és mivel tavaly nyár óta elég sok új könyv csücsül a polcomon, ezért úgy gondoltam, most egy bejegyzésben mutatom meg nektek a nagy kupacot.

     CJ Roberts: Fogoly a sötétben könyvét már láthattátok egy előző book haulban, most csak azért került a képre, hogy megmutassam, milyen jól néz ki a három rész együtt. :)
Mivel tetszett az első rész, és oda meg vissza vagyok a borítójáért, ezért nem volt kérdéses, hogy a másik két résznek is ott a helye a polcomon. Az már más kérdés, hogy a második és harmadik részt ezidáig még mindig nem olvastam el. *szégyelli magát
De hogy is jutottam hozzá az utolsó két kötethez? Picit problémásan. Ugyanis a harmadik részt hamarabb a kezembe foghattam. Az itteni könyvesboltnak hosszú hetek után sem sikerült beszereznie nekem a második részt. Eléggé elvoltam keseredve. Aztán tavaly nyáron Christine-nél töltöttem pár napot. Megérkezésem után rögtön mondtam neki, amint lehet, szeretnék körülnézni a közeli könyvesboltokban, mert a Megigézve a sötétben nagyon kell. Először betértünk az Alexandrába, ahol minden volt, csak ez a könyv nem, aztán a Libriben szerencsével jártam, mert három példányt is találtam, gyorsan le is csaptam az egyikre. Marha boldog voltam. :) Azóta is jó ránézni erre a sorozatra, mert nagyon gyönyörű mindegyik borító, a sztori folytatását meg most már tényleg ideje lenne csekkolnom.



     Aki rendszeresen olvassa a blogot, az tudja, hogy az egyik nagy kedvencem Sarah MacLean. Amióta elolvastam tőle A csábítás kilenc szabályát, a rajongója vagyok. Így bármit is adjanak ki tőle, azt szó nélkül megveszem. Így volt ez a Tizenegy botrány egy herceg meghódításához c. regényével is, főleg, hogy ez a Love by Numbers sorozatának harmadik része. Ez az olvasás is várat még magára. Ehh...
Az első könyv borítója tetszik, a másodiké kevésbé, de ez a harmadik borító elég összecsapott hatást kelt, a modell meg a háttér kicsit csúnyának is tűnik. Remélem a KMK az írónő többi könyvének külalakjára kicsit jobban odafigyel majd a jövőben. 



      Tavalyi, tatabányai nyaralásom egyik kincse lett a Cinder. Akkor volt az Alexandrában 1500 ft-os akcióban, és bűn lett volna otthagyni ennyi pénzért ezt a kemény- és védőborítós szépséget. A második részt is szerettem volna megvenni, de azt a pénztárcám már nem igazán tette lehetővé, de pár hónappal ezelőtt egy molytól sikerült megszerezni ugyanannyiért, mint anno a Cindert vettem. Az egész dolog szépséghibája csak annyi, hogy a második rész jelenleg a molyci barátnőjénél van, aki ismerősöm, és átvette nekem, akivel megbeszéltem, hogy odaadja közös barátnőnknek, akivel télen találkozom majd. De a barátnőmet kb 3-4-szer kértem meg, hogy vegye már át nekem, hisz gyakran tartózkodnak egy városban, fussanak már össze, mert azelőtt gyakran összefutottak, amire barinőm eleinte igent mondott, aztán mostanában elengedi a könyörgésem a füle mellett, amit már meguntam, így azon töröm az agyam, végül hogy a picsába juttassam el a pénzt a csajnak akinél fogalmam sincs mióta pihen a könyvem, és hogy juttassam el magamhoz a regényt Magyarországról Ukrajnába. Oké, ott a posta, de a külföldre való postázás piszok drága, lehet, még drágábban jönnék ki a dologból, mintha megrendeltem volna az itteni könyvesboltban. Á, szar ügy és bonyolult, de van még egy emberke a tarsolyomban, aki talán tényleg tudna segíteni. Szánalmas vagyok. :D



     Libris szerzemény ez az Ilona Andrews kötet, ugyanonnan van, ahol a Megigézve a sötétben-t vettem. Nagy dilemmában voltam, amikor ez a könyv a kezembe került, mert tudtam mekkora rajongótábora van ennek a sorozatnak, és szeretem is az urban fantasy-t, de megláttam Lakatos Leventétől a Szigor első részét, amit szintén szerettem volna megszerezni. De mivel már volt két könyv a kosaramban, és tízezernél többet nem akartam könyvre költeni, ezért választás előtt álltam. Gondoltam a Szigort majd beszerzem valamikor, így Kat Daniels első kalandja landolt nálam. Aztán másnap, amikor visszamentünk a plázába mozizni, látom, hogy aznap a könyvesboltban Levente szorgalmasan dedikálja a könyveit, én meg aprót dühös lettem magamra, hogy inkább az ő könyvét vettem volna meg, amit aznap alá is írhattam volna, a plusz szomorúságom pedig az, hogy a Pusztító mágia nagyon nem tetszett. :/
       


     Szintén libris szerzemény Vivien Holloway-től a Végtelen horizont. Eddig a Pokoli szolgálatot olvastam tőle, ami nem volt rossz kezdés, kíváncsi voltam az írónő többi könyvére is, így amikor megláttam eme szépséget, nem sokáig gondolkodtam, lekaptam a polcról. Nagyon szép a borító, az egyik kedvencem, a történetet pedig ha idén nem is, jövőre mindenképp szeretném elolvasni.
A Vérvörös horizont Christine-től van, aki a könyvecskében szereplő két novella közül a másodikat ő maga szerkesztette. Ennek a kis kötetnek is nagyon szép a borítója, várom már, mikor eshetek neki.















      Még a kildarás időszakban szúrtam ki magamnak ezt a Nick Cutter regényt, aminek szintén kalandos útja volt hozzám. Hogy milyen, azt ebben a bejegyzésben elolvashatjátok. Eszméletlen jól néz ki ez a borító, százszor szebb mint az eredeti, kár, hogy a történet nem vett meg magának.










     Christine-től kaptam a következő két képen látható régi szépséget. :) Azt mondta lomtalanításkor találta a Gárdonyi Géza: A láthatatlan ember-t valamint a Jane Eyre köteteket, amik aprók, és nagyon cukik. Kérdezte kellenek? Naná, mondtam, és már pakoltam is a táskámba. A klasszikus irodalmat eddig úgysem vittem túlzásba, a Bronte nővérek munkásságát pedig még nem ismerem.



     Egyik kedvenc sorozatom a General Press kiadó gondozásában megjelent A Felföld rettegett fiai sorozat, aminek ötödik része A Szent, valami gyönyörűséges borítót kapott! A kiadónak hála ez is a polcomra került, aminek nemcsak a külseje megnyerő, de a története is.











     A soha határa óta érdekel J.A. Redmerski munkássága, és bár az Örökké határa nem lett kedvencem, attól még az egyik kedvenc szerzőmmé vált.
Jó ideje birizgálja a fantáziámat a Gyilkosok társaságában sorozata, kerestem is már fel kiadót azzal, hogy esetleg kiadnák-e (amire nem kaptam választ), aztán írtam Moly-on az egyik zónába, hogy ezt a sorozatot szívesen olvasnám magyarul, aztán pár héttel később azt láttam, hogy a KMK megvásárolta a jogokat, és rövid időn belül ki is adta az első részt. Hogy így teljesülne minden kívánságom! Odavagyok a borítóért is, bár ahogy a többi könyvemet, ezt sem olvastam még.




     Lissa Price Testbérlők könyvét közvetlenül Az éhezők viadala után olvastam, és rögtön repült is a kedvenceim közé. Amikor kijött a folytatás, nagyon szerettem volna elolvasni, de aztán rápillantottam az értékelésekre, amik nagyon lehúzóak voltak, főleg a fordítás miatt. Meg is ijedtem, hogy a második rész elrontja az első könyv okozta élményt, így sok-sok évig halogattam a folytatást. De az Agave kiadónak és a Kildarának köszönhetően kézbe vehettem ezt a vékonyka második részt, ami először a borítójával okozott csalódást - a háttér gyönyörű, de a lány pfú -, aztán amit a lapokon olvastam, hát... erről majd egy bejegyzésben írok majd bővebben. 

    
     Egyik nap kaptam egy e-mailt, méghozzá Benyák Zoltántól, azzal az üzenettel, hogy lenne-e kedvem elolvasni A nagy illúzió című regényét. Miután magamhoz tértem a meglepetéstől, azonnal írtam a válaszlevelet, hogy nagyon megtisztelve érzem magam, és igen, boldogan elolvasnám a könyvet. Miután megkaptam ezt a csodálatos dedikált példányt, rögtön fel is csaptam, és az a történet ami a lapokon szerepelt, messze meghaladta a képzeletemet. A borító is valami varázslatos, hű felvezetője a történetnek, na de a sztori, az valami frenetikus volt. Szívesen olvasnék még az írótól hasonló fantáziadús könyveket, mert ez nagyon bejött.



     Életem első netes és egyben könyvmolyképzős rendelése kötődik a következő képhez. A kiadó olyan akciót hirdetett, aminek én sem tudtam ellenállni, miszerint ha rendelek a márkaboltból, és beváltom a tőlük igényelt Rubin Pöttyös Szeretetcsomag kupont, akkor a rendelésem mellé kapok ajándékba egy Rubin Pöttyös könyvet. Mivel szállítási költség két könyv esetén nincs, ezért úgy gondoltam, bedobok két szépséget a virtuális kosaramba, aztán uccu neki, várom mi lesz az ajándék.
A Pushing the Limits már régóta nagyon vágyott könyv volt. Amikor elolvastam, rögtön tudtam, hogy ebből kell egy példány a polcomra, így nem is volt kérdés, hogy ez lesz az egyik kiválasztott. A Papírhattyú a sok pozitív vélemény és a szépséges borító miatt lett nyerő, a Védtelenül volt pedig az ajándék. Nem mondom, hogy nem örültem neki, mert mindig is szerettem volna valamit elolvasni Lylia Bloomtól, plusz tetszett a borító és a fülszöveg, így nem bántam, hogy ezt kaptam. Örültem a sok könyvjelzőnek is. :)

Most is van egy akció a Könyvmolyképzőnél, hónap végéig Vörös Pöttyös könyvet kaphattok ajándékba a leadott rendelésetek mellé. A részletekért kattintsatok IDE



     A Pushing the Limits után úgy döntöttem, beszerzem a sorozat többi kötetét is, így a következő rendelésnél Beth és Isaiah története jött haza hozzám.
Szépek a borítók, főleg az Aki mer, az nyer-é tetszik, ez az esős hangulat nagyon szép, főleg, hogy a cseppek dombornyomásosak.










     Már nagyon régóta vágytam arra, hogy olvashassak Mia Sheridantől. Sok könyvmoly dicsérte már az írónő munkásságát, így amikor láttam, hogy A szerelem csillagjegyében sorozata jön magyarul, már csak egy jó akcióra vártam, hogy megrendelhessem az első két kötetet. Noha sokan mondták, hogy a fordítás elég gyérre sikerült és nem adja vissza Sheridan stílusát, azért én még bevállaltam, lesz ami lesz alapon. Úgyis mindenki maga dönti el mi tetszik vagy sem.






     Amikor a Maxim kiadó berobbantotta a magyar köztudatba Keri Smith érdekes könyvét, a Nyírd ki ezt a naplót, szinte mindenki rajongott a rombolásra vagy kreativitásra ösztönző könyvecskéért. Nekem is felkeltette az érdeklődésemet, és sokszor gondoltam már rá, hogy szívesen kipróbálnám, mert szeretek rajzolni, és nagy ritkán elkap a kreativitás is. Aztán a csöppnyi lelkesedésem elapadt, de ekkor jött egy felkérés a Maximtól, hogy kipróbálnám-e az új naplót. Hát persze! És ha már úgyis leveleztünk, elkértem Ruta Sepetys: Kalitkába zárt álmok regényét is. Szuper mindkét könyv, a Kalitkába zárt álmokról már olvashattátok a véleményem, a Nyírd ki ezt a naplót színesen értékeléssel pedig a napokban jövök.


     Kresley Cole Arkánum krónikák sorozatának első kötete a Méreghercegnő tetszett, nem is volt kérdéses, hogy megveszem a várva várt folytatást, a Végtelen lovagot. Nagyon kíváncsi voltam a borítóra, mert a külföldi kiadó a részek előrehaladtával arculatot váltott, és a második köteté amúgy sem volt valami nagy eresztés, így kíváncsi voltam, a magyar kiadó milyen borítóképpel rukkol elő. Nem mondom, hogy a kapott végeredménytől ellennék ájulva, de ahhoz képest szép lett. Amúgy ez a példány Elit Team-es, amitől különlegesebbnek kellene éreznem, na hát nekem semmit nem ad hozzá a könyvtulajdonos énemhez, max a hozzá kapott kedvezményes kupon esett jól, amit végül sajnos nem használtam fel. De ha már sorszámról van szó, ez a kötet a 0416-os.
Az újabb Katie McGarry regény pedig nem volt kérdés, természetesen azonnal dobtam a kosaramba. 



     Amint tudjátok szeretem Monica McCarty könyveit, és nagy kedvencem Angela Marsons is.
A képen szereplő két könyv már nem is állhatna távolabb egymástól, mert amíg McCarty történelmi romantikusokat ír, addig Marsons brutál jó krimiket.
A legújabb A Felföld rettegett fiai rész borítója kezd hajazni az eredeti koncepcióra, aminek eleinte nem örültem, ellettem volna a félmeztelen harcos nélkül is, szimplán csak a tájképpel, de most már összességében azt mondhatom, jó ez így is, jól fest az összhatás. Vagy csak megszoktam, hogy ott az a pasi...
Marsons Kim Stone sorozatának legújabb részétől pedig csorgott a nyálam, nagyon vártam, hogy végre kézbe vehessem. A magyar kiadó megint csodát művelt a borítóval, nagyon-nagyon jól néz ki. Hallottam kritikát, hogy ez a rész nem olyan jó mint az első kettő, ezért picit tartottam tőle, de jelentem, elolvastam, és szerintem tök jóra sikerült, nekem nagyon tetszett.


     Utolsóként pedig jöjjön egy dedikált könyvjelző Laura Arkanian írónőtől, amit Christine közreműködésének köszönhetek. :)



Köszönöm, hogy megnéztétek a legújabb szerzeményeimet! :) Ti milyen új könyvekkel vagy könyves cuccokkal gazdagodtatok? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...