2013. február 18., hétfő

Csináljunk együtt Tündérkrónikák videót!



     Még mindig Tündérkrónikák lázban égek, és már az első könyv után elgondolkodtam azon, hogy csinálnom kellene egy olyan videót, ami Karen Marie Moning ezen könyvsorozatát mutatná be képekben. Ötleteim már vannak, hogy kik lennének a szereplők, és egy dalt is találtam már, ami jó lenne aláfestésnek, de kíváncsi vagyok, TI kiket tennétek meg a videó főszereplőinek, és milyen zenét hallanátok szívesen a részletek alatt?

Az én favorit Mac-em Katie Cassidy, Jericho Barrons-öm pedig David Gundy. Mit szóltok?


Vagy ti másokra osztanátok a főbb szerepeket? Rajta, mondjátok el, és készítsünk EGYÜTT egy rajongói Fever videót!
Amiben a segítségeteket szeretném kérni:
Kell egy V'lane! Ő mindenképp! Esetleg szeretnétek még másokat is a videóban látni? Én még Dani-re gondoltam. A videó max 5 perces lehet, ami alá ugye zene is kell, szóval ajánlhattok zenét is!
A casting és megfelelő zene mellett elengedhetetlenek a filmek. Mondjatok olyan filmeket, amikből a Tündérkrónikákhoz illő részleteket vághatok ki. Az ötleteiteket leírhatjátok ide is, de ha konkrét részletet tudtok nekem mutatni valamelyik filmből, annak a linkjét légyszi küldjétek az annyedoll@freemail.hu címre.


Remélem sokan leszünk, és így lehet egy saját rajongói Fever videónk! :)
Ja, még egy dolog. A határidő. Legyen mondjuk... hmm... hmmm... legyen mondjuk március 4. Addig küldhetitek az ötleteiteket. A videót pedig 14-ére hozom, vagy hamarabb. Nos, benne vagytok egy kis játékban? :)   

A kész anyagot itt találjátok!

11 megjegyzés:

  1. Benne bizony :)!!!!!!!
    És a két főszereplő tökéletes választás:).
    A V'Lane jelöltekről majd holnap küldök neked képeket a mail-re :). Meg zenét is,de valami rockosnak kell lennie vagy a könyvből kiszedni vmit,amit Mac hallgatott :). Mit szólsz?
    Ez a video egy fantasztikus ötlet :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csúcs, akkor már ketten vagyunk. :) Remélem leszünk még többen is, de ha nem, akkor csak kettőnké lesz a dicsőség. ;P
      Örülök, hogy megfelelnek a főszereplő jelöltjeim. :)
      Oké, várom a leveled. :)
      Sajna voltam olyan lusta, hogy nem írtam ki, melyik könyvben milyen zenék vannak. De holnap átfutom mondjuk az első könyvet, vagy amennyire időm lesz, és kiírom egy bejegyzésbe a dalokat, amikből választhatunk... akár.
      Naná, hogy rock dal kell, csakis! :))

      Törlés
  2. Ha ketten leszünk akkor ketten leszünk :). Én nem bánom :).
    Nemsokára írok levelet,addig még keresgélek,de Daninek tudnék egy jót. Nézed a True Blood-ot? Abból a vörös csajt,keresek róla képet. Na megyek is válogatni. Addig is pusszancs :)

    VálaszTörlés
  3. Hali! ;)

    Itt a kedvesebbik névtelen ;)
    Levélben leírom az ötleteimet. Én már csináltam Halkirálynő casting vidit és a Tündérkrónikákhoz is hozzáfogtam egyszer, csak aztán abbamaradt egyéb okok miatt. :(

    báj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szevasz! :)

      Nagyon eltűntél mostanában. :/
      (Amúgy a "Válasz a következőként->Név/URL-cím-nél betudsz írni egy nevet, így nem kell névtelenkedned. :))
      Dobjad azokat az ötleteket, és ne "báj"ologj.;)

      Törlés
  4. Szasz!

    Azé' te is eltűntél aprót ;)
    De a lényeg, hogy előkerültünk ;) - gyere csetre ha most vagy.

    VálaszTörlés
  5. Hát csajszi! Ez tényleg klafa ;) Én korábban már kinéztem Elaine Cassidy-t Mac szerepére, erre te megtalálod a másik Cassidy-t ;) A Harper szigetben pont együtt szerepelnek ;)

    VálaszTörlés
  6. Szió!

    Ígéretemhez híven én is elkészítettem a saját vidimet. Íme a linkje. Majd feltöltöm a magyar változatát is, mert - nem tudom miért - Alina halálánál kicsit bepixeleződik.

    No lehet köpködni ;)

    Íme a link:
    http://www.youtube.com/watch?v=cUsEIps3y5w&feature=youtu.be

    csáóóóó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeeemmm köpköd senki sem! :) Már miért tennénk? Nekem tetszik a vidid. Ügyes vagy! :)

      Törlés
  7. Hali

    No újra én vagyok, drága Annie(m) :D

    Kis változtatás történt a vidiken - biztos ami biztos idemásolom újra a linkeket. Megcsináltam inglisül és magyarul is.

    https://www.youtube.com/watch?v=cUsEIps3y5w

    https://www.youtube.com/watch?v=FcfLPWeLScU

    Azért a kiadó véleményére is kíváncsi lennék. A Halkirálynő visszajelzéseket már bezsebeltem ;)

    csumi





    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...