2021. október 6., szerda

Szeptemberi olvasónapló #2

     Sziasztok!

Mivel a nyári zsibongás után kicsit lenyugodtak a kedélyek körülöttem és több időm akad olvasásra, ezért úgy döntöttem visszatérek a havonta összesítő olvasónaplómhoz. 


Sajnos még így sem sikerül annyit olvasnom amennyi könyv egyszerre felkelti az érdeklődésemet, de sebaj, előttem az egész élet. :)


     A Maiden Lane sorozat a tizenegyedik részre sem fáradt el, elődjeihez hasonlóan A gyönyör hercege is izgalmas, pörgős, akciódús, vérpezsdítően erotikus könyv lett, amiben főhősünknek, Hugh Fitzroy-nak, Kyle hercegének a király megbizatásából fel kell számolnia a romlott, kardélre való Káosz Urai társaságot, amiben a fiúruhába bújt, hányattatott sorsú informátor, Alf segíti. 


     A Könyvmolyképző jóvoltából lehetőséget kaptam Simon Wood: Az elszabadult c. thriller előolvasására, ami egy kegyetlen sorozatgyilkos és az egyik megszökött áldozatjelölt történetét dolgozza fel. A fülszöveg nagyon izgalmasan hangzott, ezért jelentkeztem előolvasónak, és nem bántam meg, egyrészt hálás vagyok az olvasás lehetőségéért, másrészt újabb kedvenc szereplőt avathattam a nagyon is emberi és küzdő Zoe személyében. 




 

     A Két élet, egy út története a nagyvilági életet élő majd Istenhez megtért Sárlottról és a kerekesszékes, sorozatos családi tragédiáktól szenvedő Éliről szól, akik lelki társra találtak egymásban. 
A könyv nagyvonalakban mesél karakterei életéről, mégis minden oldal hordozott magában valami elgondolkodtatót, valami tanítót, a cselekményvezetés pedig szeretett sokkolni, de volt is mivel. 





      A keresztes gyilkos az első Chris Carter könyvem, de nem az utolsó, az biztos.

A címszereplő keresztes gyilkos agyafúrt, brutális játékmester, de Robert Hunterben idővel emberére talált.
A nyomozás izgalmas, de méginkább a cselekményvezetés, ahol még a leglényegtelenebbnek tűnő rész is a kirakós darabja, ami összefogja a történetet egy nagy egésszé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...