2014. április 20., vasárnap

Liebster Award #2


     El sem hiszem... újból díjat kaptam, ezúttal a We are in exile oldal bloggerínája, Hurricane lepett meg a Liebster Award nevű díjjal. Hatalmas megtiszteltetés ez nekem, ezúton is nagyon szépen köszönöm! :)


Szabályok:

1) Tedd ki, kitől van a díj!
2) Írj magadról 11 dolgot!
3) Válaszolj 11 kérdésre!
4) Küldd tovább 11 bloggernek!

Magamról:

1) Menyasszony vagyok (remélem már nem sokáig :))
2) Szeretek sütni, főzni.
3) Szeretek vihar alatt villámokat lesni az ablakból.
4) Nem rajongok a horrorfilmekért, de szinte mindig nézem őket, éjszaka meg alig győzöm forgatni a fejem, amikor fura neszeket hallok a szobámban.
5) Kaja-ügyben nagyon válogatós vagyok.
6) Tudok gólyalábon járkálni.
7) Simán bevállalnék egy ejtőernyős ugrást, de a bungee jumping gondolatától is kiver a víz.
8) Van egy urban-fanasy trilógia, egy icipicit paranormal-romantikus történet és egy new adult trilógia a fejemben, de lusta vagyok őket megírni, még magamnak sem. Néha leülök a gép elé hogy nekikezdjek valamelyiknek, de pont akkor lép olajra az ihletem.
9) Van egy macskánk Molly, akit befogadtunk. Egyszerre utálom és szeretem. Folyton nyávog, nem eszik meg akármit, szereti ha vele foglalkoznak. Nagyon önző dög. De amikor az ölembe kuporodik, vagy felmászik a nyakamba és dorombolva dörgölődzik, akkor meglágyul a szívem. :)
10) Nagyon szeretem a covereket.
11) Kicsit félek a gyerekektől.:D De ha úgy adódik, elvagyok velük. 

Kérdések és válaszok:

1. Legtöbbször olvasott könyv?
A soha határa, kétszer. Nagyon szeretem, és miután elolvastam a csalódást okozó Örökké határát, muszáj volt visszakapnom azt a jóféle érzést, amit az első könyv adott, úgyhogy rögtön a második után kézbe vettem az elsőt és újraolvastam.

2. Legrosszabb könyv, amit nem tudtál befejezni sem?
Sosem volt ilyen. Igaz megesett, hogy olyan akadt a kezembe amit inkább félbe akartam hagyni, mint például Sylvia Day: Megigézve című rémséges, borzasztó, testnedvekben tocsogó ótvar nagy baromsága, de keményvonalas vagyok, úgyhogy kibírtam. Mindent végigolvasok, még ha sz@r is.

3. BurgerKing vagy McDonald's?
Egyik sem. Nem járok ilyen helyekre. Inkább pizza, az is ami a két kezem közül származik.

4. Mióta blogolsz?
Két éve és három hónapja.

5. Miért kezdtél el könyvkritikai blogot írni?
Megtetszettek a könyvkritikákkal foglalkozó blogok, és úgy gondoltam, ha már van egy filmes oldalam, akkor legyenek könyves bejegyzéseim is.

6. Szoktál idegennyelvű könyveket olvasni? (tankönyv nem számít)
Nagyon ritkán. Nem vagyok jó angolos, de ha egy történet nagyon érdekel, akkor szótárazok. Hamarosan megint fogok, ezúttal Tiffany Reisz: The Mistress könyvét akarom elolvasni, mert beleőszülök, amíg valamelyik magyar kiadó megvásárolja az Eredendő bűnösök jogát, lefordítja és kiadja.

7. Milyen pózokban szoktál olvasni?
Misszionárius. :D Néha ülve is, de legtöbbször félig fekve, az ágytámlámnak támaszkodva.

8. Mi a legjobb tulajdonságod?
Erről megkérdeztem az egyik barátnőmet, azt mondta megbízható vagyok.

9. És mi a legrosszabb?
Néha elhatalmasodik rajtam a rejtett, bunkó természetem.

10. Hiszel a szellemekben?  
Az egyszerű nem helyett inkább azt mondom, nem akarok. :)

11. Van, amikor bekattan nálad egy zene és nonstop az szól éjjel-nappal? Ha igen, melyik volt a legutóbbi? :) 
Bizony hogy van, nem is egy. Kb egy hónapja megint felfedeztem magamnak Stevie Nicks - Edge of Seventeen dalát - az Örökké határa miatt -, de az eredeti helyett Katie Ohh coverét hallgatom, ami valami eszméletlen jó! Állandóan ezt dúdolgatom, plusz tegnaptól Florence & The Machine - Seven Devils-ét, amit egy forróra sikeredett Fifty Shades fanvidi alatt hallottam.

Kedves Hurricane, még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat! :)

A múltkorival ellentétben ezúttal nem tartom meg magamnak a díjat, hanem továbbadom, mégpedig nekik (sajnos nincs 11 bloggerem):
   Kérdéseim: 

1. Téged is sokkhatásként ért az Egmont kivonulása a magyar könyvpiacról?
2. Van olyan könyvadaptáció amit jobbnak tartasz mint magát a regényt?
3. Kik a kedvenc íróid és miért? (legalább három szerzőt kérnék szépen)
4. Legkedvesebb dalod/dalaid amit/amiket könyvek által ismertél meg?
5. Legkedvesebb könyvsorozataid?
6. Melyik a kedvenc évszakod?
7. Szereted az ünnepeket?
8. Voltál már cikis helyzetben amikor nyilvános helyen olvastál? (például egy vicces résznél hangosan felröhögtél, amikor pont a szénsavas üdítődet kortyolgattad, amiért minden szempár rád szegeződött)
9. Moziba jársz vagy inkább letöltögeted a filmeket?
10. Könyv vagy e-book párti vagy?
11. Melyik volt az eddigi legrosszabb könyv amit az idén olvastál?     
   
   Ó, és még valami. Kellemes Húsvétot mindenkinek! :))      
     

4 megjegyzés:

  1. Wooow, egy menyasszonyt kaptam el :) Kellemest húsvétot neked is! :)

    VálaszTörlés
  2. :-) Kellemes volt olvasni rólad :-)
    Látom a Megigézve maradandó nyomot hagyott, de azt hiszem a 11-es kérdésedre megkapod majd párszor :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök. :) (Most) szívesen írogattam magamról. :)
      Ó, a Megigézve... még Mona Lisa ébredésénél is rosszabb volt. Ettől még az All in is jobb volt.
      A 11-es... majd meglátjuk. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...