2022. május 20., péntek

Kerge Kérdések Book Tag

     Kb két hónapja hívott ki molyon @Niki a Kerge Kérdések Book Tagre, amit addig halogattam, amíg el nem feledkeztem róla. Tegnap véletlenül eszembe jutott, hogy vár rám egy rövid kérdéssorozat, amit aztán jó szokásomhoz híven itt szerettem volna megválaszolni. Ezúton is köszönöm szépen a kihívást! :) 


1. Számodra mitől lesz jó egy könyv?

     Ha képes vagyok hajnalig olvasni. 

2. Értékelésnél mennyire vagy szőrszálhasogató? 

     Ha a könyv kiérdemli, akkor nagyon. Néha kicsit túl is tolom. 

3. Amikor hasonlóságot fedezel fel két könyv között, vagy könyv és film  között, amik nem egymás adaptációi, akkor elmegy a kedved, vagy megpróbálod félretenni ezt az érzést és úgy tovább olvasni/nézni?

     Képes vagyok tovább olvasni és tovább is nézni. Sőt, ha nagyon tetszik amit olvasok vagy látok, akkor képes vagyok még több basonló sztori után nézni, hogy azokban is elmerülhessek. 

4. Mikor hagyod abba az olvasást? 

     Ha nem nagyon fog meg a sztori, akkor bármikor. Viszont ha nagyon tetszik, akkor teszem félre amikor már nagyon fáradt vagyok és folyik a könnyem a megerőltetéstől, vagy ha hajnalban csicseregnek a madarak.

5. Olvasás közben szoktál nassolni?

     Nem. Félek, hogy összemaszatolom a könyvet. De egy tea vagy kávé belefér.

6. Mennyire befolyásol mások értékelése, már ha olvasol ilyeneket?

     Ó, eléggé befolyásol. Ezért is olvasok egyre kevesebb értékelést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...