2020. február 7., péntek

Újévi Book Tag


     A Moly-on vettem észre, hogy a tagok közül egyre többen hívják ki egymást egy újévi tag-re, és mivel megtetszett a kérdéssorozat, úgy döntöttem, én is megválaszolom őket itt a blogon.

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni, de eddig még semmit nem olvastál tőle.


     Elle Kennedy - régóta izgatja a fantáziám az Off-Campus sorozata.

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni.


     Sarah MacLean: Hozományvadászok kíméljenek - sajnos már nincs lehetőségem akciós áron beszerezni könyveket, de Sarah regényéért boldogan kicsengetem a teljes árat, mert nálam ő etalon.

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni.


     Jane Austen: Büszkeség és balitélet - ki tudja mióta van tervben.

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni.


     Nem csak egy könyvet, hanem egy egész sorozazot. Legalábbis ami eddig megjelent magyarul. Ez pedig nem más, mint Jeaniene Frosttól a Cat és Bones.

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás, és idén el akarod olvasni végre.


     B.N. Toler: Lélekvesztők - ezt a könyvet nem lustaság miatt nem olvastam el, vagy mert más jobban érdekelt, hanem mert számomra beszerezhetetlen. Hiába néztem könyvesboltban, könyves állványokon, vagy neten, sehol sem találtam. Használt példányért pedig elég sokat kértek... De nem baj, indén így vagy úgy, de elolvasom.

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél.

     Nincs ilyen. De ha szembe jön velem valamilyen érdekes, vaskos regény, talán elolvasom.

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél. 



     Elizabeth Hoyt - zseni az a nő. Naná, hogy ismét bele szeretnék veszni az ő történelmi romantikusaiba is.

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén.


     Nem karácsonyi, mikulási, de nem gond. Lorraine Heath-től A havishami ördögfiókák trilógiát. (Csalok, mert már el is olvastam)

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz.

     Ha bejön az Off-Campus első része, akkor valószínüleg ledarálom az egész sorozatot, spin-off résszel együtt.

10. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?

     Ha a bejegyzésben felsoroltakat sikerül elolvasni, annak örülni fogok. Főleg, ha még mellettük mást is. Idén amúgy 50 könyvvel bőven megelégednék. Meglátjuk.

11. Bármilyen egyéb célkitűzés?

     Kevesebbet idegeskedni, többször meglátni a jót és mosolyogni, többet mozogni, egészségesebbnek lenni. Csupa jó könyvet kifogni - bár ez inkább remény. :D

Ha van kedvetek, töltsétek ki a tag-et ti is, vagy válaszolhattok a kérdésekre akár itt is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...