2014. január 12., vasárnap

Szavazz a 2013-as év legszebb könyvborítójára!


     Végre utolértem magam... hah de szép is lenne. Mindenesetre most van annyi időm, hogy én is bejegyzést szánjak a nemrégiben indult "versenyszámnak", a Magyar Könyvek Viadalának!
Szülinapi posztomban nagy vonalakban már olvashattatok az eseményről, az oldalsávban pedig láthatjátok az MKV hivatalos oldalát.
Ez év január 9-től február 2-ig szavazhattok a Top5 borítókra, melyek a következők:

Lylia Bloom: Ellopott életek
    
     Akarom ezt a könyvet!
Néhány hete elolvastam a Lylia oldalán fellelhető néhány fejezetet, és... akarom ezt a könyvet! Szerintem ez a történet kitapossa belőlem a lelket, de nem bánom. Ja, hogy a borítóról kellene nyilatkoznom. Hmm... a szürke és a lila nagyon szépen passzol egymáshoz. A lány is jól néz ki, szép egységben van az egész, de nekem a borítótervek között van a kedvencem, ami nem más, mint a 3-dik. 

A.O. Esther: Hívogat a fény

     Nekem ez a 2013-as év legszebb könyvborítója! Egyszerű, de nagyszerű, nincs rajta felesleges cicoma, csak egy leheletnyi photoshop. Basszus azok a szemek nekem annyira tetszenek...










On Sai: Scar

     Ide azokkal a kövekkel, de nekem eddig a versenyig fogalmam sem volt, hogy On Sai magyar lenne. Sokszor találkoztam már a könyveivel, de eddig mindig továbblapoztam... ezen illene változtatni nem? Szívesen elolvasnám ezt, vagy a másik sorozatát.
A borító szép színes. Főleg a háttér tetszik, az arc már nem annyira.


Nyáry Krisztián: Így szerettek ők

     Wow ez nagyon szép. Az apró medálokban megbúvó kis arcképek miatt tetszik legfőképp. Érdekes kis apróságok, nagyon ötletes.


Andrew Lucas McIlroy: Árnyból az angyal 

     A sztori érdekel, de a borító nem győzött meg.















     Ők lennének azok, akikre voksolhattok. Kapjátok hát el az egereiteket, és kattintsatok az MKV ezen szavazással foglakozó posztjára, ahol máris leadhatjátok a szavazatotokat arra a borítóra, ami a legjobban tetszik. Ne feledjétek, csak egyszer szavazhattok, úgyhogy jól fontoljátok meg, melyik borítótervező munkájának ítélitek oda a győzelmi kupát. További kellemes játékot! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...