2015. április 10., péntek

Könyvek - amiket vásároltam és kaptam #4


     Nagyon szívesen jelentkeznék ezzel a poszttal sokkal gyakrabban is, de a valutaárak eléggé megugrottak az utóbbi időben, ezért sokáig nem is vettem könyvet. De annál inkább kaptam! Oké, azért vásároltam is, nem bírtam volna ki túl sokáig...


Úgy gondoltam először az ajándék könyveket sorolom fel nektek, amikért nagyon hálás vagyok!


     Egyik boldogságom tárgya a Tündérkrónikák 3. része, aminek cuki története van, mert a többi rész már évek óta megvan, de A hajnalra várva nagyon sokáig nem került beszerzésre. Próbálkoztam rendeléssel, de a könyvesboltos beszerzők nem találták, vagy összeesküdött ellenük az univerzum (főleg ellenem) nem tudom, mindenesetre amikor Moly-on nagyban folyt a karácsonyi ajándéközön, Chriss-el megsajnáltattam magam, és miután pofátlanul próbáltam arra rávezetni, hogy már csak a szóban forgó kötet hiányzik az eddig magyarul kiadott részek közül, volt olyan aranyos, és egy csúcs jégvarázsos képeslappal együtt elküldte A KÖNYVET! *.* Életem egyik legcsodálatosabb karácsonyi ajándéka!


     A. O. Esther: Gombnyomásra második részét is az írónőtől kaptam, ami egy kis csúszással, de fogjuk rá, hogy Karácsonykor érkezett. Mondom én, hogy az egyik legklasszabb ünnepem a tavalyi volt!
Két szuper jó könyv, két szuper jó sorozatrész; kell ennél több? Na ugye. Ez a könyv is, ahogy az elődje, nagyon szép, letisztultságával és különlegességeivel még inkább kitűnik.



     Az Összetört glóriák legutóbbi két részét is Eszternek köszönhetem, a könyvei lassan elfoglalják a polcom egyik kockáját. Gondolhatjátok, egyáltalán nem bánom, nagyon szépen néznek ki libasorban, nem tudom hány részes lesz, de egyre inkább érik egy újraolvasás.
Ha a kettő közül kellene szépséggyőztest választanom, akkor a Megbocsátás viszi a prímet, de a Kristályfény is csini, csak az a virágkoszorú... szerintem kicsit sok.  



     Most pedig jöjjenek a vásárolt példányok, méghozzá duplán.

     Egy ideje kinéztem magamnak egy történelmi romantikus sorozatot (Alexandra Hawkins - Lords of Vice), amiről azt a valamicskét amit tudok egy-két értékelésből szereztem, de mégis annyira megtetszett, hogy elhatároztam, ha másként nem, hát angolul elolvasom. Aztán az angol beszerzés mégsem sikerült úgy ahogy szerettem volna, de megláttam, hogy nálunk oroszul azért megjelent a sorozat. És mivel egy magyar könyv árából megtudom venni az egész hét részből álló sorozatot, ezért úgy gondoltam, miért ne vegyem meg? Végül két részt sikerült beszereznem, rohadt olcsó volt mindkettő, és az árhoz képest elég masszív könyvekhez jutottam. Már csak a maradék öt kell, na meg egy orosz-magyar szótár, vagy legalább a párom, sok szabadidővel.



     A következő képen két nagy kedvencemet láthatjátok, amiből A csábítás kilenc szabályát legalább fél éve vadásztam. Először megrendeltem a könyvesboltban, amit megint csak nem tudtak elhozni, úgyhogy fogtam magam és hosszú hónapok várakozása után visszamondtam, hogy sebaj, majd elhozatom ismerőssel. De valahogy minden bolt kifogyott ebből a könyvből, vagy mi a sügér, de senki sem tudta nekem megvenni azt a francos csábítást. Azért végül mégis tettem egy újabb próbát a könyvesboltban, hátha, mert a második részt nagyon gyorsan elhozták, és lám, a csábítást is sikerült, végre, úgyhogy a két csajszi már egymást támassza az Árnyalat-trilógia és A szirén közt.
Kemény borítósban sokkal jobban örültem volna nekik, de mivel csak így tudták őket elhozni, utólag nem is bántam, a lényeg, hogy megvannak.  


     Utolsó szerzeményeim az Engelsfors-trilógia fantasztikusan-gyönyörű-és-menő kötetei, ami közül az utolsó egy vagyonba került, de azzal nyugtattam magam, hogy akkor is megérte rá beruházni, mert igényes kiadás és marha szép. Remélem a belső tartalommal is ugyanolyan elégedett leszek, mert a könyvek külsejével maximálisan az vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...