2014. június 8., vasárnap

Változás


     Sziasztok! :) Mint látjátok, pár napja az oldal megújult. Kapott új hátteret, a modulok is másként vannak elrendezve, plusz a fejléc is más. Ennek két egyszerű oka van:
1) Kezdtem unni az előző kinézetet.
2) Az oldal átlépte a 100.000 oldalbetöltést, aminek rettenetesen örülök és nagyon szépen köszönöm Nektek; ezért is szerettem volna véghezvinni az újításokat.

Igaz először más sablont szerettem volna, de a személyre szabás bonyolultabb volt számomra mint gondoltam, úgyhogy maradtam az egyszerű terepen, amiből megpróbáltam kihozni a lehető legjobbat... vagy inkább elégségeset, majd megmondjátok Ti, ha szeretnétek.

Egy ideje benne vagyok a blogoszférában, és kicsit irigykedve látom, ahogy más oldalak nyereményjátékokat hirdetnek egy-egy blogalkalom miatt. Én is szeretnélek Titeket megajándékozni a figyelmetekért, de sajnos nem állok úgy, hogy könyvet küldözgessek (esetleg) Magyarországra, mivel Kárpátalján élek és a posta elég rizikós... oké, hát drága, főleg most. Viszont mindenképp szeretnélek megajándékozni Titeket, és mivel egyre jobban kiismerem magam a képszerkesztőimen, ezért úgy gondoltam, hogy június 15-ig bárki kérhet tőlem e-mailben fejlécet. Úgyhogy bloggerek előnyben, aki szeretné feldobni a blogját valamilyen fejléccel, az nyugodtan írhat nekem az annyedoll@freemail.hu címre.
Nem vagyok profi, de lelkes annál inkább, és merem remélni, hogy fejlődök.
Az eddigi munkáim:





Merem remélni, hogy valamennyire elnyerte a tetszéseteket a munkáim, és azt is, hogy kapok pár mail-t. :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tetszik az új fejléced, ötletes, mint a korábbiak.:) Ez a kékes háttérszín nekem nem annyira jön be, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy neked tetsszen. Jó kis fejléceket csinálták másoknak is, az első tündéres nagyon szép lett. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy tetszik a fejléc. :) Ez a bilikék nekem sem a szívem csücske, de kevés időm volt vele vacakolni. Majd átbogarászom a többi színt.
      Köszi a tündéres-fejléces dicséretet, a blogtulaj jó anyagokat küldött. :)

      Törlés
  2. Szép munkák, ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...