2014. június 21., szombat

Könyvek - amiket vásároltam és kaptam #3


     Jó rég nem jelentkeztem már effajta poszttal. Ha nem is a ti, de az én bánatomra.
Könyvfesztivál, Könyvhét - gondolom ezeket nem kell bemutatnom, hisz sokan kijártatok egyik-másik eseményre, és valószínű, hogy egynél több könyvvel tértetek haza. Klasszak ezek az alkalmak, az új megjelenések vagy régebbi könyvek beszerzése miatt, persze jó adag akcióval. Nem szeretek irigykedni, meg amúgy is rossz szokás, de néha fújtatva nézegetem azokat a blogos bejegyzéseket, amik telis-tele vannak az események alatt szerzett szebbnél-szebb és klasszabb könyvekkel. Azért ott van a szememben a csillogás, mert örülök más örömének is, de fáj a szívem, hogy engem ezektől a szépségektől elválaszt egy országhatár. Nem azért mondom, hogy sajnáltassam magam, mert ha valamit szeretnék akkor azt elhozatom, de a valutaárak miatt jól meg kell gondolnom hogy mit veszek, főleg, hogy legtöbbször teljes árban hozzák el nekem, ami azért nem olyan bulis... főleg most, hogy a régiekkel ellentétben majdnem több mint 1000ft-tal többet fizetek egy könyvért. De hagyom is a nyavalygást, inkább megmutatom magánkönyvtáram legújabb darabjait, amikre az elmúlt pár hónapban tettem szert. :)

    
     Amikor még gyakran jártam a könyvesboltunkba, észrevettem néhány Karen Rose kötetet a használt könyvek polcán. Így sem volt túl olcsó, de nem igazán érdekelt, ellenben a sok pozitív kritika, amik az írónő történeteit dicsérték annál inkább arra ösztönöztek, hogy vegyem meg a Daniel Vartanian sorozatot.
Jól is néznek ki a polcomon ezek a vaskos jószágok, az első részt már elolvastam, szerintem nagyon jó, remélem a többi rész is színvonalas (bár szerintem az).

A D.V. sorozat harmadik részének borítóját utánozza az Érints meg, ami szerintem elég randa, de a történet fülszövegét olvasva jó kis krimi lehet.  
  








     Újabb írónő, újabb könyv, ami ezúttal a bűnös erotika világába kalauzolt el.
Olyan sok jót hallottam róla, hogy úgy döntöttem, nem tartok előolvasást, egyből megrendelem Tiffany Reisz Eredendő bűnösök sorozatának nyitókötetét. A rendelés nem ment zökkenőmentesen, én meg téptem a hajam hogy hol a csudába van a könyvem. Aztán mielőtt megérkezett volna a példányom, már a második részen is túl voltam, de örültem, amikor megkaptam az üzenetet, miszerint mehetek a saját szirénemért. Sajnos a többi kötet nincs meg, de amíg valamelyik kiadó nem vásárolja meg a sorozat jogait (mivel mélységes bánatomra az Egmont kivonult a piacról) és nem adja ki a befejező részt valamint az előzménytörténeteket, addig ez a könyv árván marad.



     Drága párom egyszer megkérdezte tőlem, hogy mit vegyen nekem Valentin napra. Egyből bekiabáltam J.A. Redmerskitől A soha határát. Életem egyik legszebb könyve, első olvasásra teljesen megvett magának, máig nagyon szeretem. A borítója nagyon szép, és örülök, hogy a kiadók egyre többször hagyják meg az eredetit egy esetleges olcsóbb, de vacakabb borító helyett.



     Az utolsó két könyv polcom ékességei, amiket az Összetört glóriák Életfájához hasonlóan szintén az írónőtől, Esztertől kaptam! :)
A Mennyország kulcsa a fentebb említett sorozat negyedik része, amiben az angyalok tovább vívják harcaikat, közben pedig a vikingekkel kötnek barátságot. A könyv jó, rengeteg szép és izgalmas résszel büszkélkedhet, viszont vannak benne olyan fejezetek is, amik nem lettek a szívemnek kedvesek, ellenben a borító gyönyörű. A szürke háttér is tetszik, de a Gabrielként funkcionáló pasi vett le igazán a lábamról.
A másik könyv egy disztópikus kalandregény-sorozat, a Gombnyomásra trilógia első része. Képen látva nem fogott meg a borító, túl egyszerűnek tartottam, de amikor megérkezett és a saját kezemből láthattam a könyvet, teljesen megváltozott a véleményem. Az egyszerű is lehet szép, főleg ha dombornyomásos a felírat, ráadásul arany színnel, ami remekül passzol a feketés-vöröses háttérhez.
Az olvasáson rajta vagyok, de mielőtt igazán fellapozhattam volna a könyvet, belekezdtem egy másikba, ami sokkal rövidebb, és hamarosan végzek vele. Mivel nem akarom, hogy két történeten járjon az agyam, és ne tudjak rájuk megfelelően koncentrálni, így inkább később kezdem el Eszter könyvét, de ami késik, nem múlik.

(Elnézést a nyomi képekért, ideje lenne beszereznem egy normális fotómasinát)

Nagyon hálás vagyok az ajándék könyvekért, nagy öröm ért amikor megkaptam őket, ezúton is köszönöm szépen! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...