2016. június 25., szombat

Nyugodj békében, Christina


     Észrevehettétek, hogy egy ideje nem jelentkeztem semmivel. Sem blogon, sem Facebookon. Ennek egyszerű oka volt, a gépem elromlott, és sokáig a szervizben vendégeskedett. Ettől függetlenül a telefonommal gyakran felnéztem a közösségi oldalakra, köztük a YouTube-ra, ahol a főoldalon várt egy RIP Christina Grimmie feliratos videó, két dátummal. Először azt hittem, rosszul látok. Aztán megnéztem a videót, és felnéztem a google-re, válaszokat keresve, és az agyam csak azon kattogott,  nem létezik, hogy Christina Grimmie meghalt. De mégis ezt történt.


Engem minden haláleset elszomorít. De amikor arról hallok, hogy egy életvidám, kedves, fiatal fiú vagy lány életét kioltja valami barom, az nagyon összetör. Legutóbb egy iskolatársamat gázolták halálra. Előtte állt az egész élet. Mentőorvos volt. Feleségül akarta venni élete szerelmét. Aztán egy pillanat alatt minden szertefoszlott. És az, aki a kábítószeres, piás hülye fejével elvett tőle mindent, szabadlábon van, mert kapcsolatai vannak. Érthetetlen. Ahogy az is, mi a fene mozgathat valakit, aki odamegy egy koncert után az előadóhoz - aki a zenével és tehetségével csak boldogságot akart vinni az emberek szívébe -, és egyszerűen rálő. Többször.

Christina, koncertje után, autógram osztogatás közben több lőtt sebet kapott egy fiatal férfitól. A kórházban már nem tudtak rajta segíteni.

22 éves volt. Vidám, mosolygós, nagyon tehetséges lány. A David Guetta feat. Sia - Titanium coverének meghallgatása után kezdtem el figyelni a csatornáját. Aztán a 2014-es The Voice tehetségkutató után még inkább. Nagyon szerettem a hangját. Pontosítok, még mindig szeretem. És ez sosem fog halványulni.

Szeretnék nektek mutatni pár olyan dalt Christina előadásában, amik a legkedvencebbek. Ha eddig nem ismertétek őt, hallgassátok velem. Ha pedig ti is szerettétek őt, emlékezzünk meg róla együtt.

Nyugodj békében, Christina.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...