2013. június 18., kedd

Várjuk együtt az Acélembert!


     Nem tudom ki hogy van vele, de nekem a kedvenc szuperhősöm Superman.
Régen néztem rajzfilmben, majdnem láttam az összes Superman filmet (forever Christopher Reeve - R.I.P.) és sorozatot. Még emlékszem a Superboy-ra, amit hétvégenként, délelőtt adott a tévé, valamint nagy kedvelője voltam a Lois & Clark... és a Smallville sorozatoknak. 

Superman tablókép:


... uh az első megszemélyesítők elég... hát na elég rájuk nézni. Reeve után már tűrhető a felhozatal. Kivéve azt a középsőt. Welling meg egy nagy csalódás. És nem csak azért, mert a képen nem domborít harisnyában. De erről majd máskor, egy másik bejegyzésben, ami csak a Smallville-lel fog foglalkozni. Már régóta tervezem, de még nem volt rá időm.
Ahogy így fürkészem ezt a csoportképet, enyhén röhögnöm kell, és nem csak az idétlenül álló egy-két jelmez miatt, hanem a gatyákba rejtett zoknik miatt is.


Jó, most a régieket söpörjük félre, és beszéljünk a legeslegújabb Superman-ről. Merthogy e-hónap 20-án végre mozikba kerül Snyder és Nolan, a két képregényfilmguru közös munkája, Az Acélember, Henry Cavill és sok más színész főszereplésével. Kíváncsiak vagytok az új filmre? Én roppantul, nagyon-nagyon! Minden vágyam, hogy eljussak moziba, eddig pedig úgy van, hogy jövőhétvégén tekintem majd meg másodmagammal. De addig is szeretném elárulni, hogy mit is gondolok a kiadott előzetesekről, valamit megosztom veletek a filmmel kapcsolatos félelmeimet is.




A teaser trailerek feladata az, hogy a filmre éhes emberek szeme előtt apró képmorzsákat hintsen el, aminek örülhetnek, amire ráharaphatnak, és alig várják a következő, részletesebb filmajánlót, és akkor a bemutatandó filmről már nem is beszélek. Mit mondjak, nagyon sasoltam ezt a teaser trailert, de szinte nem láttam benne semmit, ami érdekelt volna. Csak nagyon messziről a hangsebességet átlépő Supermant. Ez azért nagyon tetszett. De főleg a kicsi Clark, amikor a piros abroszt palástnak használja, és öklét a csípőjére támasztja. Az olyan szupermenős. 


Új jelenetek, hosszabb verzióba ágyazva, ahol már a szöveg is több, amiben Clark és Martha is megszólal már. Végre a szuperruháról is láthatunk már egy-egy közelit, és magáról az Acélemberről is, valamint kryptoni szüleiről és ellenségéről, Zod-ról. De egy-egy képkocka erejéig ízelítőt kapunk a látványos városrombolásról, és mintha Chuck Norris is feltűnne... jaj várjatok, az Cavill, csak kicsit szakállasan.
Oh és a zene is nagyon bejön, főleg a hangsebességes repkedés közben.


Hűűű... a Krypton és Russel Crowe, egyszerűen nem találok szavakat. A bolygó végre egy lakható helynek néz ki, nem pedig egy lakhatatlan jéggolyónak. Az eddigi "szuperprodukciókban" látott Krypton bemutatás elég lehangoló volt, és számomra érthetetlen is, hisz egy olyan jeges helyen, hogy alakulhatott ki egy akkora technológiával bíró nemzet. De ez, ha a látottak alapján sivatagosnak is néz ki, sokkal szimpatikusabb ábrázolás, mint amiket eddig láttam. Valahogy élettel telibb.
Ez a kisfilm tartalmaz egy kicsit a teaser trailer-ből is, és ami külön feltűnt, hogy a stoppolós jelenetnél ebben a verzióban már hull a hó.
Itt végre Lois is szerepet kap, kíváncsi vagyok, Adams hogy fogja alakítani. Ő és Superman elég jól festenek együtt.


Fúúúú már a zene valami rohadt ütős. És ahogy Zod megszólal, hátborzongató. Látványnál néha kicsit zavar a sok elsötétítés, de az akciós jelenetek bőven elfelejtetik velem a közbeeső kis zavart. Ez a trailer tetszik a legjobban, innen tudtam biztosan, hogy ez egy marha nagy film lesz!


És akkor egy exkluzív pluszelőzetes, amiben több Krypton, több Smallville, (Chuck még mindig feltűnik) több Superman és Lois, több akció és látvány van.


Bevallom, legelőször nem hasaltam el a színészválasztástól. Cavill jó pasi, jó színész, de mint Superman, nem tudtam elképzelni. Főleg abban a túlszuperált jelmezben, amin a hős már nem kívül hordja a gatyáját, hanem ott, ahol kell. Először fura volt, másodszor is, de mára már megszoktam, és nagyon tetszik az újragondolt szuperruci. Cavill-en fantasztikusan feszül a mez, az "S" betű neki áll jól a legjobban, ami sokkal szebben megrajzolt, mint amit eddig láthattunk. A ruha nekem az új Pókember göncére hajaz, anyagban és színben is. Utóbbi nem olyan harsány, a kék és piros kék és piros most is, csak visszafogottabb árnyalatú. A sárga enyhén megbújik, de szép az összhatás.
Ti 100%-ban biztosak vagytok a film sikerében? Gondolom nem mindenki, mert hát Snyder rendezi, de én bízom benne. Ám ott van bennem a félelem is, hisz a rengeteg reklám, sok-sok kiadott képanyag miatt talán már el is ment néhány ember kedve a filmtől. Szerintem a sok reklám nemcsak meghozza, de el is veheti az embertől a kedvet, hisz jóformán egy csomó mindent láttunk már belőle. Viszont a legnagyobb félelmem az, hogy nehogy túl sűrű filmet kapjunk. Klassz, de túlságosan is egymásra halmozott jelenetekkel, ahol már azt sem tudjuk, mi miután jön/jött, a sok, gyorsan egymást követő jelenet miatt.
Az előzeteseket nézve eszembe jutott a Transformers 3, amiben sokat akartak fogni a látvánnyal, aztán meg sokan ciccegtünk, mert ha aprólékos munkát is láttunk, mindenféle repülő szilánkdarabkával, részletes átalakulással, bevallom, nekem azok a jelenetek túlságosan is sok volt már, azt sem tudtam hová nézzek, így  élvezhetetlen volt és zavaró. Az Acélemberben is tanúi lehetünk Metropolys lezúzásának, ahol aztán tényleg repked a törmelék, de remélem, nem olyan mértékben, ahogyan az autobotoknál.
Bízom abban, hogy a játékidő elég lesz ahhoz, hogy minden lényegeset megmutassanak a filmben, és abban is, hogy nem lesz túl tömény.    

Az előzeteseket köszönöm a filmeks9.hu oldalnak!

   

2 megjegyzés:

  1. én az első teaser trailer óta nem mertem megnézni semmilyen videót, nehogy elspoilerezze a jó részeket, hátha szokás szerint fos lesz a többi 86 perc :D

    Cavill-al egyet értek, én sem tudtam elképzelni, most meg húúú nem rossz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már alig vártam a többi előzetest, mert forgatási képeket ugyan láttam a filmből, de nagyon érdekelt Cavill a szuperruhájában. :P És tényleg, jól néz ki benne, Reeve után a legjobb szuperember... meg hát az egész film jónak tűnik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...